Motorola coraz biedniejsza

Motorola coraz biedniejsza

Karolina Adamus
27.01.2008 15:00, aktualizacja: 27.01.2008 16:00

Podczas gdy Sony Ericsson świętuje ponad stumilionową sprzedaż telefonów w poprzednim roku, Apple chwali się swoimi czterema milionami rozprowadzonych iPhonów, a HTC prawie dwunastoma milionami sprzedanych modeli Touch, Motorola przeżywa ciężki okres.

Obraz

Motorola zawdzięcza swój sukces sprzed dwóch lat między innymi serii RAZR, która mocno podciągnęła notowania firmy. Interaktywne komórki spowodowały jednak, że cienkie "klapki" poszły w odstawkę. Producent będzie musiał się postarać, aby w tym roku przyciągnąć klientów.

*źródło: motorola.com *

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)