PLAY ma 300 tys. klientów

PLAY ma 300 tys. klientów

PLAY ma 300 tys. klientów
Michał Szukalski
13.08.2007 11:27, aktualizacja: 13.08.2007 13:27

PLAY ogłosił, że ma 300 tysięcy użytkowników, a jego celem do końca roku jest osiągniecie 750 tysięcy klientów.

Nowy operator ma jasne cele - chce szybko zdobyć rzeszę klientów. Jego kampania reklamowa jest bardzo intensywna, a działania niekiedy kontrowersyjne (hostessy obok salonów innych operatorów rozdające ulotki).

PLAY ogłosił, że ma 300 tysięcy użytkowników, a jego celem do końca roku jest osiągniecie 750 tysięcy klientów.

Nowy operator ma jasne cele - chce szybko zdobyć rzeszę klientów. Jego kampania reklamowa jest bardzo intensywna, a działania niekiedy kontrowersyjne (hostessy obok salonów innych operatorów rozdające ulotki).

300 tysięcy użytkowników w tak krótkim czasie to wynik bardzo dobry. Sama reklama, mimo że jest dźwignią handlu nie zdziałałaby nic, gdyby nie korzystna oferta. Wystarczy spojrzeć na porównanie cen za poszczególne usługi dostępne na stronie Playmobile.pl

Poza ciekawą ofertą cenową, nowy operator dysponuje także dobrymi telefonami 3G.

Wejście na rynek nowego konkurenta spowodowało stopniowy spadek cen za połączenia i smsy, a także nowe promocje. Nawet jeżeli nie należymy do społeczności Play i nie mamy takiego zamiaru, to powinniśmy się cieszyć, że czwarty operator ma się dobrze i będzie nadal powodował prześciganie się w promocjach.

Źródło: GSMonline.pl

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)