Ericsson stawia na multimedia

Ericsson stawia na multimedia

Ericsson stawia na multimedia
Karolina Adamus
30.05.2007 07:43, aktualizacja: 30.05.2007 09:43

Firma Ericsson jest aktualnie zainteresowana głównie rynkiem multimediów. Udowodniła to na ostatniej konferencji prasowej, która odbyła się 19 maja w Warszawie. Producent zaprezentował swoją strategię rozwoju rynku, a także pokazał aplikację mobilnej telewizji.

Firma Ericsson jest aktualnie zainteresowana głównie rynkiem multimediów. Udowodniła to na ostatniej konferencji prasowej, która odbyła się 19 maja w Warszawie. Producent zaprezentował swoją strategię rozwoju rynku, a także pokazał aplikację mobilnej telewizji.

Claes Odman, szef działu multimediów Ericssona, potwierdził, że aktualny rozwój firmy idzie w kierunku multimediów. Znany producent nawiązuje współpracę z innymi firmami z tej branży. Ericsson przejął już firmę Tandberg Television, która oferowała usługi w zakresie telewizji mobilnej 2000 operatorów w 100 krajach.

Gra jest warta świeczki. Odman poinformował, że w 2005 roku wydatki konsumentów na rzecz usług telewizyjnych wyniosły 175 miliardów dolarów! Do roku 2010 liczba ta ma wzrosnąć do 270 miliardów.

Źródło: Media2, Ericsson

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)