Huawei P8 w Polsce z rozszerzoną gwarancją i ochroną przed uszkodzeniami mechanicznymi
Huawei P8 oficjalnie zagościł właśnie na polskim rynku. Producent stara się nas skusić nie tylko znacznie niższą od konkurencyjnych flagowców ceną, ale i rozszerzoną gwarancją.
22.05.2015 | aktual.: 22.05.2015 14:54
Na początek to, co zapewne interesuje Was najbardziej, czyli cena. P8 został na naszym rynku wyceniony na 2099 zł, co przy Galaxy S6 (2999 zł), HTC One M9 (3149 zł) czy nawet LG G4 (2599 zł) wygląda nie najgorzej (choć tego ostatniego można obecnie zgarnąć z wartościowymi gratisami). Jeśli chodzi o Huaweia i jego gratisy, postawiono na coś, co zapewne doceni każdy - święty spokój.
Standardowy 2-letni okres gwarancyjny w przypadku wszystkich egzemplarzy zakupionych w Polsce został wydłużony o kolejny rok, co daje nam łącznie 3 lata gwarancji. Jeszcze ciekawszy jest jednak 3-miesięczny okres ochronny na uszkodzenia mechaniczne, w ramach którego uszkodzony z winy użytkownika smartfon zostanie nieodpłatnie naprawiony lub wymieniony. Firma jasno podkreśla jednak, że nie dotyczy to zalania.
Z tego typu pakietów ochronnych słynie HTC, ale jego usługa Uh-Oh dostępna jest wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. Miło więc, że Huawei wystartował z czymś podobnym w Polsce. Wszak świeżo po zakupie smartfona, gdy dłonie nie są jeszcze do niego przyzwyczajone, o upuszczenie urządzenia nietrudno.
First iPhone 6 sold in Perth is dropped by kid during an interview
Jak informuje Huawei, u pierwszych operatorów oraz na półkach sklepowych oficjalnych partnerów (RTV Euro AGD, Saturn i Media Markt) P8 w szampańskiej i szarej wersji kolorystycznej pojawi się w czerwcu, choć dokładana data premiery nie została jeszcze doprecyzowana. W trzecim kwartale dołączyć ma do niego także 6,8-calowy wariant P8max, zaś wersja Lite już trafiła do sprzedaży.
Więcej szczegółów na temat samego smartfona znajdziecie tutaj, zaś z naszymi pierwszymi wrażeniami możecie się zapoznać w tym wpisie.
Źródło: Informacja prasowa