Oto Poczta O2. Weź udział w testach, a będziesz miał wpływ na rozwój nowej aplikacji pocztowej

Oto Poczta O2. Weź udział w testach, a będziesz miał wpływ na rozwój nowej aplikacji pocztowej

Dziewczyna pisząca wiadomość
Dziewczyna pisząca wiadomość
Źródło zdjęć: © Shutterstock
Redakcja Komórkomanii
05.11.2015 08:34, aktualizacja: 06.11.2015 15:56

Serwis O2 przygotowuje nową aplikację pocztową na urządzenia mobilne, którą Wy - czytelnicy Komórkomanii - będziecie mogli przetestować jeszcze przed oficjalnym debiutem.

Twórcy Poczty O2 stawiają przede wszystkim na prosty i przejrzysty interfejs, ale w aplikacji znalazło się sporo ciekawych funkcji. Oto najważniejsze cechy:

  • natychmiastowe powiadomienia push;
  • praca w trybie online i offline;
  • wbudowana wyszukiwarka maili;
  • Segregatory automatycznie segregujące wiadomości według kategorii (Oferty, Społeczności i Zakupy);
  • dostęp do kontaktów ze skrzynki pocztowej i telefonu;
  • Galeria załączników pozwalająca odnajdywać, przeglądać i udostępniać wszystkie pliki;
  • Konwersacje grupujące wszystkie wiadomości w danym wątki w porządku chronologicznym.
Obraz

Oficjalnie apka nie jest jeszcze dostępna, ale możecie się już przyłączyć do testów i mieć wpływ na jej rozwój. Jak?

Jeśli masz iPhone'a lub iPada, napisz maila na adres aplikacje-poczta@grupawp.pl o temacie "Komórkomania – testy Poczta o2" i treści zwierającej login w poczcie O2. W wiadomości zwrotnej otrzymasz potwierdzenie możliwości testowania aplikacji, którą pobierzesz z poziomu platformy TestFlight.

Jeśli masz urządzenie z Androidem, udaj się na tę stronę i wyraź chęć wzięcia udziału w testach.

Celem testów jest oczywiście stworzenie produktu, który będzie odpowiadał wymaganiom użytkowników. Wszystkie sugestie i błędy warto więc zgłaszać przez zakładkę „Skontaktuj się z nami”, którą znajdziecie w opcjach lub poprzez maila aplikacje-poczta@grupawp.pl. Ważne, by podać swój adres mailowy w Poczcie O2.

Aby ułatwić programistom znalezienie błędu potrzebne będzie odpowiedzenie na kilka pytań:

  • Co robiłeś/aś zanim wystąpił błąd (lista kroków potrzebnych do odtworzenia sytuacji)?
  • Co się rzeczywiście wydarzyło?
  • Jak według Ciebie aplikacja powinna się w tym momencie zachować?

Pomocny będzie załącznik w postaci zrzutu ekranu zgłaszanego błędu lub krótkie wideo.

Jak Wam się podoba interfejs i funkcjonalność nowej apki?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)