Tinder stawia na... podcasty

Tinder stawia na... podcasty

Tinder stawia na... podcasty
Źródło zdjęć: © Pexels
Łukasz Skałba
06.12.2016 16:46, aktualizacja: 06.12.2016 17:46

Najpopularniejsza aplikacja randkowa świata wprowadza podcasty. Użytkownicy Tindera będą mogli dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o relacjach damsko-męskich oraz poznać różne niepublikowane statystyki aplikacji.

Podcasty to coraz popularniejsza gałąź marketingu internetowego. Kolejne koncerny decydują się na audycje sygnowane swoją nazwą, gdyż podcast jest mocno angażującym medium. Jeśli kogoś interesuje dana tematyka i włączy określony podcast, prawdopodobnie będzie go słuchał aktywnie i z zaangażowaniem. Potwierdzają to liczne badania. W samej tylko Ameryce podcastów regularnie słucha około 57 milionów osób.

O czym będą tinderowe podcasty?

Z tych właśnie powodów deweloperzy stojący za aplikacją randkową Tinder postanowili przygotować własny podcast. Będzie on składał się z 6 części, a każda z nich będzie dotyczyła randkowania i relacji damsko-męskich. Show będzie miało tytuł DTR, co jest skrótem od define the relationship (zdefiniować relację). Poprowadzi go amerykańska dziennikarka Jane Marie.

Poruszana tematyka nie będzie raczej zbyt różnorodna. Marie podzieli się z słuchaczami różnymi najciekawszymi statystykami Tindera oraz opowie o tym, jak zachowuje się na nim większość użytkowników. Nie zabraknie również porad typu "Jak stworzyć idealny profil?".

Tinder ma wielu użytkowników, którzy uwielbiają słuchać podcastów. Mamy mnóstwo ciekawych danych i historii do opowiedzenia, więc czujemy, że jest to dla nas świetna okazja do wykorzystania.

Tematem pierwszego odcinka będzie początek wirtualnej konwersacji. Wyjaśnione zostanie to, dlaczego praktycznie wszyscy użytkownicy zaczynają rozmowę od niezbyt kreatywnego "Hej" oraz dlaczego najpopularniejszym GIF-em jest ten z serialu "Przyjaciele", w którym Joey Tribbiani mówi swoje charakterystyczne "How you doin?".

Joey Tribbiani - How You Doin

Czy Tinder ma sens?

Wykorzystując okazję, linkuję prowokację, którą niegdyś przeprowadziłem właśnie na Tinderze. Wcieliłem się zarówno w wymyśloną postać męską, jak i kobiecą, i trochę poeksperymentowałem. Co się okazało? Oto kilka wniosków:

  • Rzeczywiście najpopularniejszą wiadomością początkową jest Hej. Co ciekawe, płeć nie ma tutaj żadnego znaczenia. Praktycznie nikt nie stara się napisać czegoś oryginalnego.
  • Kobiety dostają dużo więcej wiadomości niż mężczyźni.
  • Zdecydowana większość mężczyzn wykorzystuje Tindera w celu zaspokojenia swojego popędu seksualnego. Świadczą o tym liczne screeny, które zamieszczam w pełnym tekście.
  • Zaskakująco dużo kobiet szuka w aplikacjach randkowych ojca dla swojego nieplanowanego dziecka.
  • Zdarzają się kobiety, które wykorzystują aplikacje randkowe do zarobkowania. Często ceny za noc dochodzą do kilku tysięcy złotych.
  • Od dużej części użytkowników Tindera wieje desperacją. Tyczy się to obu płci.
  • Większość rozmów jest nudna i schematyczna. Polacy nie wiedzą co to \small talk.

Jak więc widzicie, nie potrzebne są żadne podcasty. Wystarczy zajrzeć na Komórkomanię ;)

Jeśli jednak ktoś chciałby dowiedzieć się co nie co o sieciowym randkowaniu, nie musi szukać daleko. Wszystkie podcasty będą bowiem zaimplementowane w oficjalnej aplikacji Tinder.

Fat Suit Tinder Date (Social Experiment)

Niepokojący trend tinderyzacji aplikacji

Można narzekać do czego zmierza nowoczesne społeczeństwo. Fakt jest jednak faktem. Chcemy mieć wszystko tu i teraz - natychmiast dostawać na talerzu gotowe i nieskomplikowane treści. Świadczy o tym trend tinderyzacji niektórych aplikacji. Zjawisko to jest szczególnie łatwo dostrzegalne w Polsce.

W samym tylko Appshakerze pojawiło się już kilka polskich programów opartych na mechanice Tindera. Spontap to apka stworzona przez polskich studentów. Służy ona do szukania imprez w okolicy. JobSquere służy z kolei do szukania ofert pracy, a w przypadku pracodawców - do szukania pracowników. Obie apki łączy jednak jedno - działają na identycznych zasadach co Tinder.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)