A miało być tak pięknie. Zwiastun Mega Mana to największa żenada w świecie gier mobilnych ostatnich miesięcy

Jesteś dużym wydawcą gier, który ma swoim portfolio grywalną i lubianą platformówkę sprzed 30 lat. Musisz ją tylko przeportować na smartfony i hit gotowy. Czy coś może pójść nie tak? Jeśli myślisz, że nie, to znaczy, że nie doceniasz studia Capcom.

Przed kilkoma dniami pisałem, że na smartfony z Androidem i iOS-em zmierza gra Mega Man. To jedna z ulubionych gier mojego dzieciństwa, więc bardzo ucieszyła mnie wiadomość, że będę mógł powspominać stare dobre czasy.

Jak pisałem wcześniej, o grywalność jestem spokojny, a jedyne moje obawy związane były ze sterowaniem. Deweloperom z Capcomu udało się mnie jednak zaskoczyć. Wywołali problem, którego w ogóle nie brałem pod uwagę.

Mega Man czy Mega Lag?

Na youtube'owym kanale wydawcy Mega Mana pojawił się pierwszy zwiastun mobilnej odsłony gry. Zwiastun będący tak naprawdę zlepkiem kilkusekundowych fragmentów rozgrywki. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie… A zresztą — zobaczcie sami.

Lag laga lagiem pogania. 8-bitowa platformówka w oficjalnym dorównuje płynnością filmowi 8K odpalonemu na Galaxy Spicy. Wstyd.

Chciałbym przytoczyć kilka komentarzy, które pojawiły się pod zwiastunem, ale Capcom wyłączył możliwość ich dodawania. Niech więc oceny pod filmem przemówią same za siebie.

Jeśli tak ma wyglądać rozgrywka, to ja wysiadam

Chcę wierzyć, że osoba, której zlecono przygotowanie trailera, pokpiła sprawę i odpaliła grę na przedpotopowym telefonie lub użyła słabej apki do przechwytywania zawartości ekranu. Pytanie jednak, dlaczego w takim razie Capcom nie usunął czym prędzej filmu z kanału i nie zrobił nowego trailera.

Jeśli tak wygląda materiał promocyjny, którego wydawca najwidoczniej się nie wstydzi, to pytanie, jak musi wyglądać sama gra. Mam nadzieję, że Capcom weźmie sobie do serca usunięte przez siebie komentarze i dopracuje grę przed oficjalnym debiutem. Czasu zostało niewiele, bo premierę zaplanowano na styczeń.

Zobacz również: Appshaker 2 #9: Dustoff Heli Rescue 2, Circle SideBar i inne

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aplikacje:

Appshaker 2 #16: Dominocity, DRIVETRIBE, QualityTime i inne Appshaker 2 #15 - Friendly for Facebook, Super Cat Bros, Rings i inne W Pokemon GO możesz już grać na zegarku Apple Watch Appshaker 2 #14 - Lunar Mission, Universal Copy, SMILE Inc. i inne Mega Man zmierza na smartfony! Capcom obiera inną strategię niż Nintendo Mario zeżre ci pakiet internetowy, bo jest zbyt popularny Wydałem ponad 40 zł na Super Mario Run i nie żałuję Szaleństwo się zaczyna. Super Mario Run ląduje na smartfonach! Super Mario Run - różnice między darmową i płatną wersją gry Walka Google'a z Apple'em robi się coraz ciekawsza. Apple ma już odpowiedź na jedną ze sztandarowych funkcji Pixeli Appshaker 2 #13 - Evil Dead, Cuto Wallpaper i inne ViewRanger z trybem Skyline. W tym kierunku powinna rozwijać się technologia AR Appshaker 2 #12 - Cubed Rally World, TouchRetouch i rozwiązanie konkursu Appshaker 2 #11: PinOut, Sara is Missing, Solo Learn i inne Nadchodzi wielka aktualizacja Pokemon GO Appshaker 2 #10: Asphalt Xtreme, Power Line oraz KONKURS. Wygraj powerbank ASUS ZenPower Pro! Appshaker 2 #9: Dustoff Heli Rescue 2, Circle SideBar i inne Color Binoculars to aplikacja Microsoftu, która pomoże daltonistom "zobaczyć" kolory Appshaker 2 #8: Ancestor, MUVIZ, Action Director i inne Asphalt Xtreme już jest. Czas na wyścigi po bezdrożach Microsoft Flow już jest. IFTTT ma konkurencję Appshaker 2 #7: Legend of the Skyfish, Concrete Jungle, Flychat i inne Appshaker 2 #6: Dark Echo, Spontap i inne Appshaker 2 #5: MenuSnap, Circle Affinity i inne

Popularne w tym tygodniu:

Jak rozmyć tło na zdjęciu? Nie musisz mieć specjalnego telefonu Appshaker 2 #40: Music Translator, Kidu, BalanCity, Sheepwith i inne Appshaker 2 #39: Fortune City, Sumeru, SideIcon i inne