Aplikacja Dnia: Mailbox

Aplikacja Dnia: Mailbox

Aplikacja Dnia: Mailbox
Zbyszek Kowal
17.04.2013 06:09, aktualizacja: 17.04.2013 08:09

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy czekali na pełną aktywację aplikacji Mailbox. Można ją pobierać bez żadnych ograniczeń. Tak, kolejki zniknęły i każdy z Was może poczuć nową jakość w obsłudze poczty.

Premiera Mailboxa odbyła się 7 lutego tego roku. Program błyskawicznie wskoczył na pierwsze miejsce najchętniej pobieranych darmowych aplikacji z App Store.

Obraz

Z powodu systemu, który przydzielał prawa dostępu do Mailboxa kilku tysiącom osób dziennie, utworzyła się gigantyczna kolejka. Doszło do tego, że nowi użytkownicy mieli przed sobą nawet 750 tysięcy chętnych. To już jednak przeszłość, teraz każdy może pobrać aplikację i od razu korzystać z jej dobrodziejstw.

Mailbox to narzędzie pozwalające bardziej efektywnie zarządzać kontem pocztowym na Gmailu. Przychodząca poczta ułożona jest w system zadań, które można łatwo wykonać lub przełożyć na inny termin. Pomocne są w tym proste gesty: przesuwanie palcem po ekranie w prawo lub lewo.

Program opiera się na chmurze. To, co zrobimy na iPhonie, zostanie zarejestrowane też w innych klientach pocztowych. Oczywiście pod warunkiem, że wszędzie łączymy się za pomocą IMAP. Spekuluje się, że to przez trzymanie danych na serwerach firmy Orchestra zdecydowała się na system kolejkowy (aby obniżyć koszty inwestycji).

[solr id="komorkomania-pl-155356" _url="http://komorkomania.pl/3963,app-store-inspekcja-nowy-dungeon-hunter-polskie-produkcje-oraz-aplikacje-uzytkowe" _mphoto="app-store-inspektor-logo-4457861.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]3754[/block]

Czy aplikacja rzeczywiście jest rewolucyjna? Moim zdaniem nie. Owszem, to przyjazna metoda zarządzania pocztą, ale ogromnej różnicy nie widzę. Być może dostaję za mało e-maili, żeby docenić wartość Mailboxa. Mimo wszystko zachęcam do pobrania i samodzielnego przetestowania aplikacji.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)