Niecodzienny mariaż Halo 4 z Mountain Dew

Niecodzienny mariaż Halo 4 z Mountain Dew

Niecodzienny mariaż Halo 4 z Mountain Dew
Zbyszek Kowal
01.11.2012 17:58, aktualizacja: 01.11.2012 18:58

Już 6 listopada na światowych rynkach pojawi się czwarta odsłona Halo. Na premierę zapoczątkowanego jeszcze na pierwszym Xboksie FPS-a czeka również wielu Polaków. Zanim jednak będzie można zagrać w grę na Xboxie 360, część fanów pobawi się niecodzienną aplikacją mobilną która powstała w kooperacji z producentem popularnego napoju gazowanego.

Już 6 listopada na światowych rynkach pojawi się czwarta odsłona Halo. Na premierę zapoczątkowanego jeszcze na pierwszym Xboksie FPS-a czeka również wielu Polaków. Zanim jednak będzie można zagrać w grę na Xboxie 360, część fanów pobawi się niecodzienną aplikacją mobilną która powstała w kooperacji z producentem popularnego napoju gazowanego.

[solr id="komorkomania-pl-132826" _url="http://komorkomania.pl/5220,znaczaca-aktualizacja-weatherpro-na-iphonea" _mphoto="pogoda1-132826-270x135-d1c7a51e6.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]2936[/block]

Przy Halo 4 jest wiele kontrowersji. Największą jest informacja, że nad „czwórką” nie pracuje już legendarny zespół Bungie, a studio 343. Dziwnie wygląda również marketing nowego tytułu. W myśl porozumienia, wczoraj w App Store pojawiła się gra promująca Halo 4 oraz Mountain Dew.

Aplikacja o nazwie Halo 4: King of the Hill Fuled by Mountain Dew (nominacja dla najdziwniejszego tytuły roku zapewniona) pozwala postrzelać do siebie 7 graczom na terenie sieci marketów 7Eleven. Dzięki rzeczywistości rozszerzonej, gracze mogą skanować również kody QR chipsów oraz napoju Mountain Dew, aby ładować energię swojej postaci w grze podczas zabawy w trybie multiplayer.

Niestety, aplikacja przeznaczona jest tylko dla mieszkańców Ameryki Północnej. W Europie produkt jest niedostępny. Postanowiliśmy zaprezentować Wam jednak aplikację dla wywołania dyskusji na temat aplikacji reklamowych.

[solr id="komorkomania-pl-134608" _url="http://komorkomania.pl/5155,gta-vice-city-jeszcze-w-tym-roku-na-smartfonach-i-tabletach" _mphoto="vice-city-logo2-134608-1-8680f80.jpg"][/solr][block src="solr" position="inside"]2937[/block]

Czy uważacie, że tego typu mariaże są potrzebne? Czy gdyby producent waszej ulubionej gry, porozumiał się z Tesco lub Biedronką, to biegalibyście po sklepie aby skanować kody produktów spożywczych dla wirtualnych nagród? Komentarze pod wpisem są do waszej dyspozycji.

Źródło: PocketGamer

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)