Gazetki Tesco na smartfonie

Gazetki Tesco na smartfonie

Gazetki Tesco na smartfonie
Zbyszek Kowal
19.05.2012 12:46, aktualizacja: 19.05.2012 14:46

Już od dłuższego czasu słyszymy, że Internet zaczyna wygrywać z drukiem. Na rynku pojawiają się online’owe wersje gazet, coraz częściej korzystamy z czytników książek elektronicznych. Krótko mówiąc, nowoczesne technologie są już na porządku dziennym. Teraz przyszedł czas na… mobilne aplikacje z promocjami sieci handlowych.

Już od dłuższego czasu słyszymy, że Internet zaczyna wygrywać z drukiem. Na rynku pojawiają się online’owe wersje gazet, coraz częściej korzystamy z czytników książek elektronicznych. Krótko mówiąc, nowoczesne technologie są już na porządku dziennym. Teraz przyszedł czas na… mobilne aplikacje z promocjami sieci handlowych.

Wszyscy lubimy wydawać jak najmniej, nie zawsze jednak pamiętamy, aby sprawdzić najświeższe promocje przed wyjściem na zakupy. Jak dużym ułatwieniem byłoby posiadanie gazetki zawsze pod ręką? Okazuje się, że sporym, ponieważ w ciągu zaledwie kilku dni od premiery aplikację z gazetkami Tesco pobrało na swoje telefony i tablety prawie 6 tysięcy osób.

Obraz

Wystarczy mieć telefon z systemem Android lub jeden z produktów firmy Apple – telefon lub tablet, pobrać aplikację z Google Play lub App Store, a najświeższe promocje w marketach będziemy mieli zawsze przy sobie.

Nasi klienci cenią sobie nowoczesne rozwiązania i coraz częściej wykorzystują Internet jako źródło informacji o promocjach i produktach. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić aplikację, dzięki której klienci będą mogli na bieżąco śledzić promocje w naszych sklepach - mówi Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska.

Dzięki aplikacji można bardzo dokładnie zaplanować zakupy, ponieważ oprócz najświeższej gazetki promocyjnej użytkownik ma dostęp do kolejnej promocji z 3-dniowym wyprzedzeniem. Nie trzeba pamiętać, kiedy wyjdzie nowa gazetka, aplikacja sama poinformuje o jej dostępności.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)