Nietypowy, chłodny sposób Nokii na promocję Lumii [wideo]

Ciekawych metod promocji Nokii z rodziny Lumia ciąg dalszy. W Hongkongu zbudowano gigantyczny telefon, a niemiecki oddział koncern zorganizował oryginalny, zimowo-lodowy konkurs.

Zatopiona w lodzie Lumia (fot. YouTube)
Zatopiona w lodzie Lumia (fot. YouTube)
Kamil Homziak

16.12.2011 | aktual.: 16.12.2011 13:00

Ciekawych metod promocji Nokii z rodziny Lumia ciąg dalszy. W Hongkongu zbudowano gigantyczny telefon, a niemiecki oddział koncern zorganizował oryginalny, zimowo-lodowy konkurs.

Lumię 800 umieszczono w bryle lodu. Zadanie, jak łatwo się domyślić, nie była zbyt skomplikowane: komu pierwszemu udało przedrzeć się przez zamarzniętą wodę, ten zdobył telefon na własność. Metody były różne, jedne bardziej skuteczne, inne mniej. Jedynie pogoda (podobnie jak w Polsce) nie pasowała do lodowej promocji: wokół zamarzniętego posągu próżno szukać śniegu:

Taka nietypowa forma promocji może się podobać. Często akcje marketingowe mają bierny wymiar, a Nokia postawiła na pracę mięśni i fizyczną rywalizację. Jak pokazują reakcje uczestników i publiczności, z dobrym skutkiem. Czy zakrojone na szeroką skalę akcje marketingowe Lumii przełożą się na lepszą sprzedaż?

Wszystkie są ciekawe, a Lumia 800 ma niezłe parametry techniczne i atrakcyjny wygląd. Pozostaje czekać, aż podobne metody promocji wraz z premierą samej słuchawki zawitają także do naszego kraju. Czy polski oddział spółki okaże się równie kreatywny? Promocja N9 była nijaka...

Źródło: MyNokiaBlog

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)