Nietypowy, chłodny sposób Nokii na promocję Lumii [wideo]
Ciekawych metod promocji Nokii z rodziny Lumia ciąg dalszy. W Hongkongu zbudowano gigantyczny telefon, a niemiecki oddział koncern zorganizował oryginalny, zimowo-lodowy konkurs.
16.12.2011 | aktual.: 16.12.2011 13:00
Ciekawych metod promocji Nokii z rodziny Lumia ciąg dalszy. W Hongkongu zbudowano gigantyczny telefon, a niemiecki oddział koncern zorganizował oryginalny, zimowo-lodowy konkurs.
Lumię 800 umieszczono w bryle lodu. Zadanie, jak łatwo się domyślić, nie była zbyt skomplikowane: komu pierwszemu udało przedrzeć się przez zamarzniętą wodę, ten zdobył telefon na własność. Metody były różne, jedne bardziej skuteczne, inne mniej. Jedynie pogoda (podobnie jak w Polsce) nie pasowała do lodowej promocji: wokół zamarzniętego posągu próżno szukać śniegu:
Taka nietypowa forma promocji może się podobać. Często akcje marketingowe mają bierny wymiar, a Nokia postawiła na pracę mięśni i fizyczną rywalizację. Jak pokazują reakcje uczestników i publiczności, z dobrym skutkiem. Czy zakrojone na szeroką skalę akcje marketingowe Lumii przełożą się na lepszą sprzedaż?
Wszystkie są ciekawe, a Lumia 800 ma niezłe parametry techniczne i atrakcyjny wygląd. Pozostaje czekać, aż podobne metody promocji wraz z premierą samej słuchawki zawitają także do naszego kraju. Czy polski oddział spółki okaże się równie kreatywny? Promocja N9 była nijaka...
Źródło: MyNokiaBlog