Aplikacja mobilna marki Morizon

Aplikacja mobilna marki Morizon

Aplikacja mobilna marki Morizon
Zbyszek Kowal
28.09.2011 05:22, aktualizacja: 28.09.2011 07:22

Morizon.pl, jedna z największych polskich wyszukiwarek nieruchomości, wkroczyła ambitnie w świat urządzeń mobilnych, udostępniając dedykowaną aplikację dla użytkowników smartfonów i tabletów.

Aplikacja została uruchomiona jako odpowiedź na zainteresowanie rynku mobilnego dostępem do zasobów Morizon.pl – od stycznia 2010 roku ruch w serwisie pochodzący z urządzeń mobilnych wzrósł 25-krotnie. Nowy produkt Morizona przeznaczony jest dla osób poszukujących nieruchomości i daje możliwość intuicyjnego przeszukiwania bazy serwisu liczącej aktualnie blisko 900 tysięcy ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości od osób prywatnych, deweloperów i biur nieruchomości.

Korzystający z aplikacji mobilnej morizon.pl mogą dzięki niej wyszukiwać nieruchomości na mapie, tworzyć i współdzielić listy ulubionych ogłoszeń, szukać lokali za pomocą GPS czy filtrować je dzięki kilkunastu kryteriom doboru.

Obraz

Uruchomienie aplikacji mobilnej dla szukających nieruchomości to również pierwszy punkt ambitnej strategii w zakresie rynku mobilnego. Morizon S.A., jako spółka notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (rynek NewConnect), realizuje tym samym obietnice dane inwestorom związane z rynkiem mobilnym.

Nowy produkt dostępny jest obecnie w wersji beta i przeznaczony dla urządzeń z systemem Android. W niedługim czasie spółka planuje udostępnienie pełnej wersji, a także uruchomienie aplikacji dla użytkowników urządzeń z systemem iOS. Nowa aplikacja jest dostępna do pobrania pod adresem www.morizon.pl/mobile.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)