Piękny design dla każdego. Nothing zapowiada budżetową linię produktów

Piękny design dla każdego. Nothing zapowiada budżetową linię produktów

Nothing Phone (2)
Nothing Phone (2)
Źródło zdjęć: © Licencjodawca | Miron Nurski
Miron Nurski
03.08.2023 19:33

CMF by Nothing to marka, która ma uczynić "lepszy design bardziej przystępnym".

Nothing to młoda firma, która ma na koncie trzy pary słuchawek oraz dwa telefony. Póki co są to produkty ze średniej i wyższej średniej półki cenowej, ale widać już, że Brytyjczycy coraz śmielej zerkają w stronę segmentu premium.

Nothing postanowił stworzyć także linię przystępniejszych produktów, ale pod nową marką.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nadchodzi CMF by Nothing

Carl Pei - szef firmy Nothing - zapowiedział, że submarka CMF by Nothing będzie się kierować podobną filozofią. Ma ona kłaść nacisk na "wysokie standardy wzornictwa" oraz "doświadczenie użytkownika".

Różnice? Pei wylicza, że:

  • Nothing skupia się na "innowacjach we wzornictwie", a CMF by Nothing na "prostym wzornictwie";
  • Nothing stawia na segment "premium", a CMF by Nothing na "przystępność";
  • Nothing będzie wdrażał "najnowsze technologie", a CMF by Nothing obiecuje "zaufaną jakość".

Pierwszymi produktami CMF by Nothing mają być niedrogie słuchawki oraz budżetowy smartwatch

Oba urządzenia mają trafić na rynek jeszcze przed końcem 2023 roku.

Skąd wzięła się nazwa submarki? CMF (color, materials, finish) to filozofia projektowania skupiająca się na - jak sama nazwa wskazuje - palecie kolorów, doborze materiałów i wykończeniu.

Co prawda Carl Pei obiecuje, że produkty CMF by Nothing będą się wizualnie różnić od budżetowych produktów innych firm, ale "innowacje we wzornictwie" pozostaną zarezerwowane dla głównej marki. Podejrzewam więc, że w tańszych urządzeniach nie uświadczymy takich bajerów jak przezroczystość czy paski LED.

Nothing Ear (stick)
Nothing Ear (stick)© Licencjodawca | Miron Nurski

Pei zapewnił jednocześnie, że produkty CMF by Nothing będą opracowywane przez zupełnie niezależny zespół, więc "nie będą odciągać uwagi od głównej linii produktowej".

Miron Nurski, redaktor prowadzący Komórkomanii

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)