Hit z App Store już niedługo w Android Markecie dzięki fanom [wideo]

Hit z App Store już niedługo w Android Markecie dzięki fanom [wideo]

Hit z App Store już niedługo w Android Markecie dzięki fanom [wideo]
Zbyszek Kowal
10.09.2011 11:09, aktualizacja: 10.09.2011 13:09

Ponad 2 miliony pobrań w App Store i pierwsze miejsce w 20 krajach. Tak prezentuje się wizytówka gry Medieval, która już niedługo pojawi się w gościnnych progach Android Marketu. Czy i tym razem uda się osiągnąć sukces firmie Brisk Mobile?

Rozgrywka Medieval polega na odpieraniu ataków wroga i jednoczesnym atakowaniu zamku przeciwnika. Na planszy widzimy dwa zamki. Czerwony należy do oponenta, natomiast niebieski jest nasz. Zwycięstwo można osiągnąć spełniając jeden z trzech warunków.

Pierwszym sposobem jest doszczętne zniszczenie zamku wroga. Dokonać tego można po przez bezpośredni ostrzał z kuszy umieszczonej na naszym zamku lub po przez wysyłanie łuczników oraz katapult pod bramy wrogiej twierdzy.

Obraz

Drugi sposób polega na wykradzenie flagi przeciwnika i przytransportowanie jej do swojej bazy. Ochranianie żołnierza który niesie flagę jest wtedy kluczowym zadaniem. Jest również i trzecia możliwość, czyli wybicie wszystkich fal żołnierzy wysłanych na nas przez wroga. Naturalnie, w podobny sposób możemy ponieść klęskę również my. Jeśli nasza forteca upadnie lub przeciwnik podwędzi nam flagę to rozgrywka zakończy się niepowodzeniem.

Złoto to podstawa udanej rozgrywki. Za każde trafienie (wroga lub zamku) otrzymujemy złoto, które wydajemy na usprawnienia naszej obrony. W pierwszym rzędzie musimy wybudować różnego rodzaju baraki: rycerzy, łuczników, piechoty oraz katapult. Następnie dokupujemy i usprawniamy pociski jakimi będziemy miotać. Zaczynamy od pojedynczej strzały, po przez strzały ogniste, wiązki strzał aż po głaz i bombę.

Brzmi smakowicie prawda? Do tego również bardzo fajnie wygląda, więc szykuje się kolejny hit w Android Markecie. No właśnie, czy aby na pewno? Nie macie już dość Castle defensów na swoich smartfonach?

Producent gry, firma Brisk Mobile głęboko wierzy w sukces a wraz z nią rzesza fanów, która zrzuciła się na produkcję odsłony androidowej. Wszystko za sprawą portalu Appbackr, dzięki któremu developerzy (jak widać nie tylko ci mali) mogą uzyskać fundusze na produkcję swojej gry. Później jednak, muszą podzielić się zyskiem ze sprzedaży wraz z osobami które zainwestowały w projekt. W przypadku Brisk Mobile sukces wydaje się być pewny.

Zgodnie z informacjami podanymi przez producenta. Medieval powinien pojawić się w Android Markecie 1 października. Cena gry natomiast została wyznaczona na dwa dolary amerykańskie.  Trzymam kciuki za powodzenie całego projektu.

Źródło: DroidGamers

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)