Jak Motorola radzi sobie na rynku mobilnym?

Jak Motorola radzi sobie na rynku mobilnym?

Motorola Xoom
Motorola Xoom
Paweł Żmuda
29.07.2011 09:20, aktualizacja: 29.07.2011 11:20

Do firm, które zdążyły już przedstawić wyniki finansowe za ostatnie miesiące, dołączyła właśnie Motorola. Producent tabletu Xoom, który miał być największym rywalem iPada, wcale nie radzi sobie tak dobrze, jak mogłoby się wydawać. Co słychać w Motoroli?

W drugim kwartale 2011 roku Motorola zanotowała wzrost przychodów aż o 28% w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku. Niestety, przychód w wysokości 3,3 miliarda dolarów nie pomógł firmie w utrzymaniu dobrej kondycji finansowej.

Ostatecznie koncern stracił 56 milionów dolarów, co i tak jest wynikiem lepszym niż w drugim kwartale 2010 roku. Amerykański koncern sprzedał 11 milionów urządzeń, w tym 4,4 miliona smartfonów. Wyniki są coraz lepsze, jednak do liderów branży wciąż jeszcze brakuje.

Niewypałem okazał się tablet Motorola Xoom. Sprzęt zapowiadany jako konkurent iPada trafił w ostatnim kwartale jedynie do 440 tysięcy nowych nabywców. W pierwszym kwartale 2011 roku kupiło go 250 tysięcy osób. Motorola pozostaje więc w tyle za konkurencją. Może przed końcem roku Amerykanie pokażą, na co ich stać?

Źródło: mobileburn

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)