Dobra sprzedaż Office dla Mac 2011 w Polsce

Dobra sprzedaż Office dla Mac 2011 w Polsce

Office 2011
Office 2011
Zbyszek Kowal
22.07.2011 20:21, aktualizacja: 22.07.2011 22:21

Co trzeci nabywca Maca w Polsce decyduje się również na zakup pakietu Office dla Mac 2011 - wynika z danych, zaprezentowanych przez Microsoft. To dwukrotnie więcej niż w krajach zachodniej Europy i dwa i pół raza więcej niż w innych krajach regionu. Z takim wynikiem polski Office dla Mac plasuje się pierwszym miejscu w Europie.

Sukces udało się osiągnąć nie tylko dzięki popularności samego pakietu Office, ale również dzięki ścisłej współpracy polskiego oddziału Microsoft z firmą iSource. Współpraca ta polegała na zbudowaniu odpowiedniego kanału dystrybucji tego produktu oraz osiągnięcia pożądanego poziomu sprzedaży Office dla Mac w Polsce.

Office 2011
Office 2011

Wszystko zaczęło się od stworzenia przez iSource najbardziej pożądanego dodatku do Office dla Mac 2008: polskiego słownika. To o niego najczęściej pytali użytkownicy pakietu biurowego. Ten dodatek wystarczył, żeby sprzedaż Office dla Mac wzrosła dziesięciokrotnie.

Office dla Mac to idealny produkt do komputerów Apple. Stanowi doskonałe uzupełnienie oferty resellerów ponieważ jest niezwykle przydatny dla osób, które są przyzwyczajone do pracy z Excelem, Wordem i PowerPointem. Dodatkowo idealnie wpasowuje się w plan naszej działalności, która polega na tym, że jako dystrybutor z wartością dodaną, poza sprzedażą i dostarczeniem towarów, oferujemy również rozwiązania biznesowe dla naszych partnerów, zupełnie wykraczające poza ramy zwyczajnej dystrybucji produktu na rynku IT. Polegają one na podejmowaniu działań wspierających sprzedaż, zarówno do resellera jak i do jego klienta. - mówi Paweł Małecki, Senior Product Manager w iSource, wyłącznego dystrybutora produktów Apple w Polsce.

Oczywiście nie obyło się bez działań marketingowych obu firm. Do pieczołowicie dobranej grupy odbiorców trafiał jednak nie tylko przekaz reklamowy. W sieci pojawiły się specjalne poradniki dla użytkowników polskiej wersji Office dla Mac 2011, pisane również przez samych użytkowników, a więc jasnym i przejrzystym językiem, wolnym od technicznego żargonu. Te działania przyniosły nie tylko sukces marketingowy, ale i przekonały odbiorców, że pakiet biurowy Microsoft Office dla Mac jest rzeczywiście produktem, który warto mieć.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)