Raport Mobile 2011 w Sieci. Twój przewodnik po świecie mobilnym

Raport Mobile 2011 w Sieci. Twój przewodnik po świecie mobilnym

Raport Mobile 2011
Raport Mobile 2011
Mateusz Żołyniak
02.06.2011 13:42, aktualizacja: 02.06.2011 15:42

Rynek urządzeń oraz oprogramowania mobilnego w Polsce i na Świecie, m-commerce i m-banking, marketing mobilny i reklama, strategie wydawców, modele dystrybucji treści, najlepszy mobilny OS i aplikacje dla biznesu – to tylko część tematów szeroko opisanych w najnowszym raporcie Internet Standard pt. "Mobile 2011".

Raport Mobile 2011 zawiera analizę dotyczącą globalnych trendów mobilnych - opisujemy w nim rewolucję internetową, która czeka świat w najbliższych 5 latach, analizujemy boom na smartfony, tablety i ekosystemy aplikacyjne, a także podajemy szacunki dotyczące wyników finansowych czołowych producentów telefonów.

Od rynku globalnego przechodzimy do lokalnego i analizy polskiego rynku mobilnego. Ile jest aktywnych kart SIM w Polsce? Ile smartfonów i tabletów? Którzy producenci zyskują, a którzy tracą na mobilnej rewolucji? Czy czeka nas zmniejszenie opłat za dostęp do mobilnego Internetu? Razem z redakcją telepolis.pl i bazując m.in. na danych GfK Polonia, postaraliśmy się odpowiedzieć na wiele pytań nurtujących specjalistów zajmujących się rynkiem mobile.

Smartfon zamiast portfela? To już rzeczywistość! W części m-commerce i m-banking przyglądamy się najważniejszym trendom związanym z mobilnymi finansami i bankowością, a także opisujemy rozwiązania takie jak Near Field Communication czy m-payments, które świetnie sprawdzają się w krajach wysoko rozwiniętych. Nie zabrakło także elementu lokalnego i szczegółowego przeglądu mobilnych ofert ponad 30 polskich banków.

„M-marketing i mobilne sieci reklamowe”, „Geolokalizacja”, „Grywalizacja”, „Kody QR” czy „Augmented reality” to tematy wiodące w czwartym rozdziale Raportu Mobile 2011. Ta część publikacji szczególnie spodoba się osobom, które szukają alternatywnych rozwiązań do reklamowania swoich produktów i usług.

Czy tablety są panaceum na spadające wyniki sprzedaży papierowej prasy? Czy aplikacje mogą zastąpić strony internetowe? „Wydawca w świecie mobilnym. Social Media. Rozrywka” to rozdział, w którym prezentujemy różne drogi, jakimi mogą podążyć wydawcy w świecie mobilnym.

W Raporcie Mobile 2011 można znaleźć także kompleksowe porównanie poszczególnych mobilnych systemów operacyjnych pod kątem zastosowań biznesowych oraz zestawienie najciekawszych, zdaniem redakcji, aplikacji do codziennych zastosowań w pracy. W raporcie nie zabrakło także artykułów poświęconych bezpieczeństwu urządzeń mobilnych oraz odzyskiwaniu i synchronizacji danych.

Publikacja Raport Mobile 2011 została przygotowana przez redakcje Internet Standard, Telepolis.pl, Blomedia.pl (Komórkomania) oraz ekspertów niezależnych. Partnerem raportu jest system obsługi płatności Przelewy24.pl.

Raport jest dostępny do pobrania za darmo na tej stronie internetowej.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)