Gigantyczny leśny ksylofon - Japończycy wiedzą, jak sprzedawać komórki [wideo]

Gigantyczny leśny ksylofon - Japończycy wiedzą, jak sprzedawać komórki [wideo]

Sharp
Sharp
Paweł Żmuda
01.04.2011 10:15, aktualizacja: 01.04.2011 12:15

Pamiętacie zaprezentowany w Japonii telefon Sharp Touch Wood SH-08C? Wydawać by się mogło, że tak niekonwencjonalne urządzenie nie potrzebuje niezwykłych reklam, by wzbudzić zainteresowanie klientów. Innego zdania był operator NTT Docomo, na zlecenie którego powstała oszałamiająca reklama z gigantycznym ksylofonem. Zobaczcie.

Pamiętacie zaprezentowany w Japonii telefon Sharp Touch Wood SH-08C? Wydawać by się mogło, że tak niekonwencjonalne urządzenie nie potrzebuje niezwykłych reklam, by wzbudzić zainteresowanie klientów. Innego zdania był operator NTT Docomo, na zlecenie którego powstała oszałamiająca reklama z gigantycznym ksylofonem. Zobaczcie.

Zaprezentowana pod koniec ubiegłego roku komórka Sharp Touch Wood wyposażona jest między innymi w ekran o przekątnej 3,4 cala i rozdzielczości 854 x 480 pikseli oraz aparat 5 Mpix. Produkcja telefonu została ograniczona do jedynie 15 tysięcy sztuk. Dzięki wykorzystaniu drewna cyprysowego, z którego wykonano obudowa telefonu, każdy egzemplarz z limitowanej edycji jest niepowtarzalny. Taki sprzęt zasługuje na wyjątkową reklamę.

森の木琴

Japończycy skonstruowali w lesie ogromny ksylofon. W reklamie wykorzystano melodię znaną z kantaty Jana Sebastiana Bacha pod tytułem "Herz und Mund und Tat und Leben" (BWV 147). Twórcy reklamy w rozmowie z dziennikarzami New York Times zapewniają, że po nagraniu materiału filmowego do klipu nie dodano żadnych innych efektów dźwiękowych. Obróbka wideo ograniczyła się jedynie do wyeksponowania dźwięków tła - melodia pozostała nienaruszona. Nawet jeśli ktoś majstrował przy reklamie, to i tak robi ona piorunujące wrażenie.

Źródło: nytimes

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)