Darmowa aplikacja Nokaut.pl dostępna w App Store

Darmowa aplikacja Nokaut.pl dostępna w App Store

Darmowa aplikacja Nokaut.pl dostępna w App Store
Zbyszek Kowal
22.03.2011 07:30, aktualizacja: 22.03.2011 08:30

Twórcy porównywarki cen Nokaut.pl stworzyli aplikację, która może zmienić sposób robienia zakupów.

Podczas wizyty w centrum handlowym wystarczy sięgnąć po telefon, uruchomić aplikację Nokaut.pl, zrobić zdjęcie kodu kreskowego na pudełku produktu lub wpisać jego nazwę, a w kilka chwil zobaczymy, ile wybrany produkt kosztuje w tysiącach sklepów w Internecie oraz w najbliższej okolicy. Science fiction? Rzeczywistość, przynajmniej dla posiadaczy iPhone’ów.

Dostępna do pobrania za darmo w App Store aplikacja pozwala na zaoszczędzenie nawet 40% ceny przy każdych zakupach. Tradycyjni sprzedawcy nie mogą już liczyć na to, że będą mogli  oferować sprzęt RTV, AGD, fotograficzny czy komputerowy po zawyżonych cenach. Teraz dzięki aplikacji Nokaut.pl wystarczy moment, by zweryfikować, czy promocja rzeczywiście jest promocją i czy przypadkiem kilkaset metrów dalej nie można kupić tego samego produktu kilkaset złotych taniej. Taka możliwość może znacząco zmienić relacje między sprzedającymi a kupującymi w tradycyjnym handlu detalicznym.

Obraz

Aplikacja Nokaut.pl zamienia telefon w czytnik kodów kreskowych. Wykorzystuje do tego zaawansowaną technologię firmy Occipital przejętej w czerwcu 2010 roku przez eBay. Aplikacja tej firmy o nazwie RedLaser została ściągnięta już 9 milionów razy. Ilu użytkowników zdobędzie aplikacja Nokaut.pl?

Szacuje się, że w Polsce już prawie pół miliona osób ma iPhone’a. Liczba posiadaczy tego telefonu rośnie z miesiąca na miesiąc - szczególnie odkąd w sprzedaży pojawił się iPhone 4. Oznacza to, że setki tysięcy konsumentów mogą już teraz skorzystać z narzędzia, które pozwoli im podejmować trafne decyzje zakupowe i nie przepłacać. Nic dziwnego, że aplikacja Nokaut.pl po kilku dniach od premiery znalazła się już na pierwszym miejscu wśród darmowych aplikacji w kategorii Business w polskim App Store, wyprzedzając Allegro.

Łączna liczba codziennie aktualizowanych cen w bazie danych, z której korzysta aplikacja, przekracza 10 milionów. Umożliwia nie tylko natychmiastowe wyszukiwanie produktów według nazwy, wraz z zestawem sugestii, ale także wyszukiwanie według zaawansowanych parametrów. Wybrane produkty mogą zostać zachowane na później, przesłane e-mailem lub opublikowane na Facebooku.

Wiele możliwości daje wykorzystanie GPS. Dzięki temu aplikacja może nie tylko wskazać najbliższe sklepy oferujące dany produkt, ale wręcz poprowadzić potencjalnego klienta do wybranego sklepu, pokazując trasę dojazdu i aktualną pozycję na mapie.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)