Microsoft zwiększa limit darmowych aplikacji udostępnianych w Marketplace
Microsoft, chcąc zapobiec ekspansji spamu w Marketplace, wprowadził kiedyś zasadę, zgodnie z którą deweloper nie może umieścić w sklepie z aplikacjami Microsoftu więcej niż 5 darmowych aplikacji. Za dodanie każdego kolejnego takiego programu musi zapłacić 20 dolarów. Kilka dni temu limit został zwiększony.
Dziś deweloperzy mogą zgłaszać do Windows Marketplace nie 5 darmowych aplikacji, ale 100. Zwiększenie tego limitu przez Microsoft wpłynie pozytywnie na rozkwit aplikacji dla komórkowych odsłon Windowsa.
Dziwne jest ograniczanie deweloperów poprzez wprowadzanie limitu udostępnianych aplikacji. Jeśli Microsoft chce zapanować nad treściami w Marketplace, powinien uruchomić odpowiedni oddział cenzorów, który - podobnie jak jest w przypadku App Store'a - będzie na bieżąco sprawdzał, co trafia do sklepu. Jak wszyscy wiemy, polityka Apple'a w kwestii App Store'a sprawdza się wzorowo.
Źródło: WP Central