Problemy ze stroną Android Marketu

Problemy ze stroną Android Marketu

Android Market
Android Market
Zbyszek Kowal
06.02.2011 16:20, aktualizacja: 06.02.2011 17:20

Krystian informował już Was o pojawieniu się nowej witryny w Sieci, która pozwala przeglądać zasoby Android Marketu za pomocą przeglądarki internetowej. Wielu użytkowników zauważyło problemy z funkcjonowaniem strony. Na szczęście pojawiło się już rozwiązanie.

Krystian informował już Was o pojawieniu się nowej witryny w Sieci, która pozwala przeglądać zasoby Android Marketu za pomocą przeglądarki internetowej. Wielu użytkowników zauważyło problemy z funkcjonowaniem strony. Na szczęście pojawiło się już rozwiązanie.

U części użytkowników wspomnianej witryny pojawia się problem przy próbie pobrania aplikacji na wybrany telefon. Tuż po wciśnięciu przycisku Instaluj wyskakiwał komunikat „There are no android phones associated with this account. Please sign in with a different account.”

Jeżeli spotkaliście się z podobnym problemem, to mamy dla Was rozwiązanie. Wszystkiemu winny jest przypisany do konta numer telefonu. Aby naprawić wspomniany błąd, należy:

  • Zalogować się na http://market.android.com
  • Kliknąć w My Account
  • Wybrać opcję odzyskiwania hasła
  • Potwierdzić hasło
  • W sekcji SMS:
  1. Wybrać edycję
  2. Jeżeli numer telefonu jest wpisany, usunąć go, jeżeli nie, to przejść do punktu 6.
  3. Zapisać
  4. Wylogować się
  5. Zalogować się ponownie
  6. Wpisać ponownie numer telefonu
  7. Zapisać i wylogować się
  • Zalogować się ponownie http://market.android.com
  • Wybrać My Market Account
  • Wejść w ustawienia – numer telefonu powinien się pojawić.

Dajcie znać w komentarzu pod wpisem, czy zauważyliście tego typu problemy i czy podane rozwiązanie działa.

Źródło: phandroid

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)