Najprawdopodobniej po przeczytaniu tego wpisu będziecie mieli zajęcie na nadchodzący weekend. Oczywiście pod warunkiem, że kochacie film "Tron" i nie przeszkadza Wam bieganie z iPhone'em po okolicy.
Bardzo lubię aplikacje reklamowe, które oprócz tego, że w wyważony sposób reklamują daną markę, to dodatkowo zapewniają odrobinę rozrywki użytkownikom danego programu. Tak właśnie jest w przypadku aplikacji LiveCycle, która reklamuje Coca-Colę Zero oraz film Tron Legacy. Spójrzcie na poniższy materiał wideo:
Wszystko, co musicie zrobić, to pobrać darmową aplikacje z App Store. Następnie zsynchronizować ją ze swoim kontem na Facebooku (tylko nie mówcie, że nie macie, każdy ma!) oraz wyjść przed dom.
Dzięki nadajnikowi GPS rozpoczniecie budowę swojego świetlnego muru, a wraz z Wami kilkoro wirtualnych przeciwników. Zadanie jest proste - pokonać pozostałych (zabudować im drogę ucieczki) oponentów. Trzeba się niestety troszkę nabiegać.
Cwaniaków informujemy, że nie można oszukiwać. Jazda samochodem lub rowerem jest wykrywana przez aplikację ? zbyt szybkie poruszanie się eliminuje nas z gry. Zdobyty przez nas wynik ląduje na światowej liście wyników. Dodatkowo można zbierać achievementy.
Tak sobie myślę, że do premiery filmu w kinach warto trochę pobiegać po lesie. Szkoda tylko, że zrobiło się tak zimo.
Źródło: techradar