John Carmack: Rage dla iPhone?a za dolara!

John Carmack: Rage dla iPhone?a za dolara!

Rage iPhone
Rage iPhone
Zbyszek Kowal
30.10.2010 10:26, aktualizacja: 30.10.2010 12:26

Wszyscy doskonale pamiętamy zdziwienie, jakie wywołał John Carmack, zapowiadając Rage?a na iPhone?a. Oszałamiająca liczba 60 klatek na sekundę zrobiła wrażenie na całej blogosferze. W Sieci pojawiły się już ważne informacje na temat nadchodzącej gry.

Wszyscy doskonale pamiętamy zdziwienie, jakie wywołał John Carmack, zapowiadając Rage?a na iPhone?a. Oszałamiająca liczba 60 klatek na sekundę zrobiła wrażenie na całej blogosferze. W Sieci pojawiły się już ważne informacje na temat nadchodzącej gry.

W roli ?źródła? wystąpił sam John Carmack, który na blogu Bethesdy postanowił opowiedzieć o różnicach pomiędzy zaprezentowanym tech demo na Quakeconie a tym, co tak naprawdę zobaczymy już niedługo w App Store. Poniżej kilka najważniejszych myśli Johna:

  • Wersja mobilna nie będzie pełną konwersją gry Rage. Nawet iPhone 4 nie jest w stanie udźwignąć wszystkiego. Odsłona iPhone'owa będzie jednak korzystać z silnika graficznego Rage wraz z systemem MegaTexture.
  • Zapowiada się, że Rage będzie jedną z największych (o ile nie największą) grą na iPhone?a. Wspierająca wyświetlacz Retina paczka będzie ważyć 1,5 GB!
  • Praktycznie Rage nie ma żadnej fabuły ani specyficznych bohaterów. Gra została zaprojektowana w ten sposób, aby grać w nią wiele razy. Głównym celem będzie poprawianie swoich wyników na poszczególnych planszach.
  • Znana jest również cena. Wersja na iPhone?a kosztować ma jednego dolara, dla iPada - dwa dolary. Trzeba przyznać, że bardzo to szlachetne ze strony producentów.

Według zapowiedzi Rage powinien pojawić się w App Store pod koniec listopada! Oczywiście Carmack nie byłby sobą, gdyby nie zdradził również kilku szczegółów na temat kodowania, renderowania plansz itp. Więcej technicznych wyjaśnień znajdziecie pod tym adresem.

Źródło: PocketGamer

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)