Operatorzy wolą kobiety - więcej na nich zarabiają

Operatorzy wolą kobiety - więcej na nich zarabiają

Operatorzy wolą kobiety - więcej na nich zarabiają
Kira Czarczyńska
29.08.2010 11:30, aktualizacja: 29.08.2010 13:30

W 2007 roku na świecie wysłano 2 biliony wiadomości SMS, a już dwa lata później na jednego nastolatka statystycznie przypadało prawie 3000 SMS-ów miesięcznie. Jednak, wbrew pozorom, to nie nastolatki są ulubionymi klientami sieci komórkowych.

Są nimi kobiety. I to nie ze względu na to, że w zarządach siedzą głównie mężczyźni - po prostu panie znacznie więcej rozmawiają, a więc płacą wyższe rachunki.

Są nimi kobiety. I to nie ze względu na to, że w zarządach siedzą głównie mężczyźni - po prostu panie znacznie więcej rozmawiają, a więc płacą wyższe rachunki.

Prowadzone na szeroką skalę badania firmy Nielsen objęły ponad 60 tysięcy gospodarstw domowych. Analizę wykonano w Stanach Zjednoczonych, jednak jak świadczą inne, podobne statystyki, niemal na całym świecie to właśnie kobiety częściej i dłużej rozmawiają przez telefon oraz wysyłają więcej wiadomości tekstowych.

Nielsen stwierdził, że różnica między obiema płciami jest w przypadku użytkowania telefonów komórkowych bardzo istotna:

  • kobiety rozmawiają o 22% dłużej niż mężczyźni
  • przeciętnie kobieta rozmawia miesięcznie przez 856 minut
  • mężczyzna rozmawia natomiast średnio przez 667 minut miesięcznie

Niestety, nie wiadomo jak te wyniki przekładają się na czas i sposób korzystania z telefonów komórkowych w Polsce. Można jednak podejrzewać, że wyglądać to będzie całkiem podobnie - wystarczy prześledzić comiesięczne domowe rachunki.

Prowadzone wcześniej badania wykazały dodatkowo także inne różnice:

  • kobiety częściej niż mężczyźni prowadzą dłuższe niż 5 minut rozmowy towarzyskie;
  • mężczyźni korzystają z komórki najczęściej do załatwienia konkretnej sprawy, np. zawodowej.

A jak to jest u Was? Panie i Panowie - jak Wy korzystacie ze swoich telefonów?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)