Problemy z promocją Apple’a

Problemy z promocją Apple’a

Problemy z promocją Apple’a
Zbigniew Kowal
28.08.2010 09:50, aktualizacja: 28.08.2010 11:50

Applemania to nie tylko informacje o promocjach w App Store, ciekawych gadżetach czy też wydarzeniach związanych z produktami Apple’a. Od czasu do czasu zajmujemy się również problemami naszych Czytelników. Okazuje się bowiem, że oferta bezpłatnego etui dla iPhone’a 4 nie jest dla wszystkich. Poznajcie historię Damiana.

Applemania to nie tylko informacje o promocjach w App Store, ciekawych gadżetach czy też wydarzeniach związanych z produktami Apple’a. Od czasu do czasu zajmujemy się również problemami naszych Czytelników. Okazuje się bowiem, że oferta bezpłatnego etui dla iPhone’a 4 nie jest dla wszystkich. Poznajcie historię Damiana.

Na naszą redakcyjną skrzynkę e-mailową wpłynęła prośba o nagłośnienie tego problemu. Niniejszym publikujemy list, jaki otrzymaliśmy. Być może ktoś z Was znajdzie wyjście z sytuacji. W ostatecznym rozrachunku niech będzie to ostrzeżenie.

Chciałem skorzystać z oferty bezpłatnego etui na iPhone 4. W momencie logowania w celu przystąpienia do oferty pojawia mi się informacja, że numer seryjny mojego telefonu iPhone 4 jest nieprawidłowy.

Nie jest to możliwe, ponieważ numer seryjny sprawdzałem na tej stronie i wynik był ok. Telefon pokazano jako zarejestrowany w ich bazie. Warunki oferty spełniam, bo od zakupu nie upłynęło 30 dni i był kupiony w sklepie internetowym Apple'a.

Domyślam się jedynie, że powodem tej sytuacji jest fakt, że telefon kupiłem w UK, ale takich ograniczeń w regulaminie na stronie Apple'a nie ma. Przesyłam link do strony z promocją.

Proszę, byście ten temat poruszyli na stronie, bo wydaje mi się, że w Apple wyklucza takich użytkowników, którzy zakupili telefon nie w Polsce, a w regulaminie to pominęli i robi się bałagan.

Chcę zaznaczyć, że dzwoniłem na infolinie Apple'a i nic w tej sprawie nie wiedzą. Kontaktowałem się również z Europejskim Rzecznikiem Praw Konsumenckich - czekam od nich na odpowiedź.

Czy ktoś z Was spotkał się z podobnymi nieprzyjemnościami? Czy Apple faktycznie pomija użytkowników zakupujących telefony nie w swoim kraju? Mam nadzieje, że wspólnymi siłami uda się nam ten problem rozwiązać.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)