Moda na sukces od LG sposobem na odbicie od dna? [wideo]

Coraz popularniejszy marketing wirusowy stał się nową bronią w rękach koreańskiego LG. "The Young and the connected" to nowy sposób na dość tanią promocję urządzeń producenta. Pytanie tylko czy parodia równie nieudolna co oryginalny, telewizyjny wzorzec przekona Internautów? Popatrzmy.

Niekonwencjonalna promocja Androida [wideo]

Oto czołówka nowego "serialu":

A tak prezentują się niektóre z odcinków:

Na YouTube powstał już oficjalny kanał wręcz kipiący od nieudolnych reklam telefonów komórkowych. Cóż, product placement zapewne jest dobrym sposobem reklamy, jednak nawet virale należy przygotowywać z pomysłem. A tego tym razem zabrakło.

Zobacz również: Appshaker 2 #47: A Planet of Mine, Vector Pop, Unlucky 13 i inne

Podziel się:

Przeczytaj także:

Popularne w tym tygodniu:

Dajcie już spokój z tym bronieniem iPhone'a 8 Mobilny Windows jest martwy. Potwierdza to sam Microsoft Składany iPhone w 2020 roku? Prace już ponoć ruszyły Chińska firma ma genialny pomysł na "bezramkowy" telefon Który operator oferuje najszybszy internet mobilny? Są dane z września Nubia Z17S oficjalnie. Piękny i potężny smartfon w Polsce jako Archos Diamond Omega Apple Pay w Polsce jeszcze w tym miesiącu? Purism Librem 5, czyli Linux alternatywą dla Androida i iOS-u? Ta idea wciąż jest żywa! Galaxy A5 (2018) na zdjęciach. Jeśli faktycznie tak wygląda, będzie hit Smartfon dla graczy Razera może być niezłą bestią. Wycieka specyfikacja Oto "bezramkowa" i budżetowa Lumia z 2014 roku, która... nigdy nie trafiła do sprzedaży Huawei Mate 10 i Mete 10 Pro oficjalnie. Oto nowe "inteligentne maszyny" Huaweia