Problem z kupnem Galaxy S w salonach Play został rozwiazany

Problem z kupnem Galaxy S w salonach Play został rozwiazany

Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy S
Mateusz Żołyniak
22.07.2010 14:29, aktualizacja: 22.07.2010 16:29

Jeżeli ostatnio chcieliście kupić Samsunga Galaxy S I9000 w salonach sieci Play to spotkała Was zapewne niemiła niespodzianka. Przez błędne wpisanie w systemie sprzedaży modelu, na umowie z Play'em jest on wyświetlany jako iPhone 3GS, a cała transakcja jest przez to nieważna.

Na szczęście, Play już pracuje nad naprawienie tego błędu w systemie sprzedaży i wkrótce wszystko powinno wrócić do normy. Rzecznik prasowy firmy, Marcin Gruszka ma poinformować o tym fakcie na swoim blogu.

Aktualizacja:

Właśnie dostałem informację, że problem z Galaxy S został rozwiązany i można już normalnie kupować tego smartfona.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)