iPhone może urodzić ci dziecko! [wideo]

iPhone może urodzić ci dziecko! [wideo]

iPhone może urodzić ci dziecko! [wideo]
Zbigniew Kowal
05.06.2010 07:18, aktualizacja: 05.06.2010 09:18

Każdy facet na świecie powinien widzieć, że stosunek bez zabezpieczenia może doprowadzić do ciąży. Tak to już na tym ziemskim padole jest. Uwaga jednak, podobna zasada tyczy się iPhone’a. Jeśli jeden telefon zbliży się do drugiego, to efekt może być taki sam! Najgorsze w tym wszystkim jest jednak to, że przyszłego malucha będzie musiał wychować właściciel!

Każdy facet na świecie powinien widzieć, że stosunek bez zabezpieczenia może doprowadzić do ciąży. Tak to już na tym ziemskim padole jest. Uwaga jednak, podobna zasada tyczy się iPhone’a. Jeśli jeden telefon zbliży się do drugiego, to efekt może być taki sam! Najgorsze w tym wszystkim jest jednak to, że przyszłego malucha będzie musiał wychować właściciel!

Nicolai Villads, Peter Ammentorp oraz Raul Montenegro postanowili wziąć udział w konkursie Future Lions 2010, w którym trzeba wykazać się umiejętnościami kreatywnego myślenia. Głównym zadaniem było zareklamowanie dowolnej marki w taki sposób, w jaki nie można było tego uczynić jeszcze 5 lat temu. Wybór był oczywisty, to musiał być iPhone oraz marka Durex – zobaczcie zresztą sami:

Według twórców, tylko strach przed dzieckiem może skłonić facetów do używania prezerwatyw. Najczęściej jednak panowie nie zdają sobie sprawy z tego, z jakimi konsekwencjami wiąże się posiadanie dziecka. Aplikacja ma na celu zasymulować najczęstsze problemu z maluchem. W jaki sposób zakończyć męki niedoszłego tatusia? Trzeba w końcu kupić paczkę Durexa z specjalnym kodem, który pozwoli „odinstalować dziecko” z iPhone’a.

Muszę przyznać, że jest to naprawdę całkiem fajny pomysł który działa na wyobraźnie. Kto wie, może tak w przyszłości będą wyglądały reklamy największych firm. Jestem ciekaw jak wy zapatrujecie się na tego typu zagadnienie.

Źródło: Adweek

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)