Motorola Devour (Calgary) na oficjalnym filmie

Motorola Devour (Calgary) na oficjalnym filmie

Motorola Devour (Calgary) na oficjalnym filmie
Karolina Adamus
22.02.2010 08:40, aktualizacja: 22.02.2010 09:40

Motorola Devour, która trafi do Europy po nazwą Calgary, będzie miała swoją premierę w amerykańskiej sieci Verizon dopiero w połowie marca tego roku. Tymczasem producent stara się abyśmy nie zapomnieli o modelu. Blog Engadget udostępnił siedmiominutowy film, w którym pracownik Motoroli przedstawia możliwości nowego smartfona z Androidem.

Motorola Devour, która trafi do Europy po nazwą Calgary, będzie miała swoją premierę w amerykańskiej sieci Verizon dopiero w połowie marca tego roku. Tymczasem producent stara się abyśmy nie zapomnieli o modelu. Blog Engadget udostępnił siedmiominutowy film, w którym pracownik Motoroli przedstawia możliwości nowego smartfona z Androidem.

Motorola wzięła się ostro do pracy. Tydzień temu producent zapowiedział ósmy już z kolei smartfon, który zostanie wyposażony w system Android. Motorola Quench (w USA jako Cliq XT) nie będzie jedynym telefonem z platformą Google, który trafi do sklepów jeszcze w tym kwartale. Od początku lutego, kiedy to firma oficjalnie ogłosiła nowy model, czekamy z niecierpliwością na Devour.

Smartfon, który pojawi się w pierwszej kolejności w ofercie sieci Verizon, ma oferować system Android w wersji 1.6 (Donut) oraz interfejs Motoroli o nazwie Blur. W telefonie znajdziemy również darmową aplikację Google Maps Navigation oraz Moto Phone Portal (program pozwalający na połączenie telefonu z komputerem za pomocą bezprzewodowej sieci WiFi).

Blog Engadget dotarł do filmu, na którym pracownik Motoroli, Rick Osterloh, przedstawia główne funkcje telefonu. Trzeba przyznać, że model wygląda bardzo stylowo. Interfejs działa szybko, co (jak twierdzi Osterloh) jest zasługą użytego w Calgary procesora Qualcomm MSM7627. Spójrzcie jak prezentuje się Devour:

Źródło: Engadget

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)