Orange: wyłączyliśmy Gadu-Gadu

Orange: wyłączyliśmy Gadu-Gadu

Orange: wyłączyliśmy Gadu-Gadu
Kira Czarczyńska
02.02.2010 13:50, aktualizacja: 02.02.2010 14:50

W zasadzie już od dnia, kiedy napisałam o uruchomieniu dedykowanej wersji Gadu-Gadu w Orange - dostaję informacje, że "nie działa!"

Faktycznie, nie działa. Rzecznik Grupy TP wyjaśnia, dlaczego.

W zasadzie już od dnia, kiedy napisałam o uruchomieniu dedykowanej wersji Gadu-Gadu w Orange - dostaję informacje, że "nie działa!"

Faktycznie, nie działa. Rzecznik Grupy TP wyjaśnia, dlaczego.

Informacja zamieszczona na firmowym blogu Wojciecha Jabczyńskiego jest dość lakoniczna:

Przepraszam, ale niestety musieliśmy czasowo zawiesić usługę GG w Orange. Mamy kłopoty techniczne i jak tylko uda się nam je przezwyciężyć, usługa zostanie ponownie włączona. Kiedy dowiem się więcej albo poznam dalsze szczegóły, to oczywiście napiszę.

Ciężko więc na razie określić, kiedy Gadu-Gadu w telefonach użytkowników Orange zacznie z powrotem działać. Na razie ci, którzy ściągnęli aplikację przed zawieszeniem usługi, powinni wstrzymać się nieco z jej używaniem. Zgodnie z informacjami od czytelników, za transfer jest bowiem pobierana normalna opłata - testowych dwóch tygodni na razie najwyraźniej nie ma.

Wszyscy, którzy po wysłaniu SMS-a o treści GG na numer 8075 nie otrzymali żadnej odpowiedzi, na razie mogą na nią nie czekać. Do czasu ponownego uruchomienia usługi, linki do darmowej aplikacji nie przyjdą.

Jednocześnie można oczywiście używać mobilnego Gadu-Gadu w normalny sposób - wykupując abonament za korzystanie z aplikacji oraz płacąc za transfer.

Damy wam znać, kiedy Orange upora się z problemami technicznymi.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)