Jak rozkręcić sprzedaż Nexus One?

Jak rozkręcić sprzedaż Nexus One?

Google Nexus One
Google Nexus One
Paweł Żmuda
19.01.2010 12:34, aktualizacja: 19.01.2010 13:34

Jak rozreklamować komórkę, mając w swoich rękach jedno z najpotężniejszych narzędzi - Internet? Wie o tym firma Google, która po wprowadzeniu na rynek modelu Nexus One stara się o to, by mówili o nim wszyscy. Przyjrzyjmy się jak wygląda kampania reklamowa przygotowana przez giganta z Mountain View.

Google posiadają ogromny potencjał i wykorzystują go z całą mocą. Nexus One widzieliśmy już na reklamach Adsense. Komórka promowana była także na głównej stronie wyszukiwarki - Google.com. W portfolio internetowego molocha znajdziemy jeszcze serwisy takie jak Gmail.com oraz YouTube, które służą za świetne medium reklamowe.

Serwis z filmikami wideo jest czwartą co do wielkości witryną w Sieci. Warto więc wykorzystać jej potencjał. Jak robi to Google? Wiemy, że firma rozdała swoje urządzenia grupie najczęściej obserwowanych użytkowników YouTube, tak, by mogli oni nagrywać swoje własne filmy z Nexusem w roli głównej. Plotki głoszą, że w świat poszło przynajmniej dziesięć telefonów, ale informacje te nie są potwierdzone przez nikogo z firmy.

Jak widać, reklamy już zaczęły się pojawiać na serwerach YouTube. Google postawiło na user-generated content. Czy słusznie? Klipy kręcone przez samych użytkowników już teraz sprzedają się niczym najpopularniejsze internetowe virale, a buzz związany z Nexusem One będzie wciąż większy. Pytanie tylko, czy ilość wyświetleń przełoży się na większą sprzedaż Nexusa?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)