iPhone i 500 000 jabłek w reklamie

iPhone i 500 000 jabłek w reklamie

Karolina Adamus
14.12.2009 17:29, aktualizacja: 14.12.2009 18:29

Applemania to blog o jabłkach. Dlatego nie mogła u nas zabraknąć tego wpisu. W tej reklamie użyto aż 500 000 jabłek oraz telefon iPhone. Za realizacją tego projektu stoi firma Mill, która zaistniała ostatnio w sieci dzięki obróbce wizualnej reklamy Toshiby z krzesłem na orbicie. Tym razem firma stworzyła reklamę dla City Harvest - organizacji do walki z głodem.

City Harvest - apples

Applemania to blog o jabłkach. Dlatego nie mogła u nas zabraknąć tego wpisu. W tej reklamie użyto aż 500 000 jabłek oraz telefon iPhone. Za realizacją tego projektu stoi firma Mill, która zaistniała ostatnio w sieci dzięki obróbce wizualnej reklamy Toshiby z krzesłem na orbicie. Tym razem firma stworzyła reklamę dla *City Harvest - *organizacji do walki z głodem.

W ramach akcji City Harvest wspierającej osoby głodujące w Nowym Jorku, Mill opracował reklamę, która została nagrana za pomocą komórki Apple. Dodatkowo dla podkreślenia roli iPhone'a w tym przedsięwzięciu wykorzystano pół miliona jabłek. Owoce zostały sztucznie dodane do filmu, a sam telefon znajdował się na specjalnym stojaku, którego ruchy (dla oddania realizmu) rejestrowały trzy aparaty Canon 5D Mark II. Spójrzcie na proces tworzenia reklamy:

The Mill: City Harvest "Apples" Breakdown

City Harvest walczy o życie osób głodujących w Nowym Jorku. Firma podaje, że w tym mieście każdego dnia marnowane są 122 tysiące kilogramów jedzenia.

Źródło: Komorkomania.pl

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)