Analitycy: iPad zmiótł konkurencję

Analitycy: iPad zmiótł konkurencję

iPad
iPad
Paweł Żmuda
25.02.2011 11:30, aktualizacja: 25.02.2011 12:30

Od premiery iPada producenci nowego sprzętu próbują dorównać firmie z Cupertino. Na rynku już wkrótce pojawi się kolejna wersja iPada, który pewnie znów sprzeda się jak świeże bułeczki. Na chwilę przed premierą nowego sprzętu specjaliści z ABI Research postanowili sprawdzić, jaki udział w rynku ma sprzedawany dziś iPad. Liczby szokują.

Analitycy podsumowali sprzedaż tabletów. Okazało się, że w trzecim kwartale 2010 roku klienci kupili około 4,5 miliona takich urządzeń. W badanym okresie iPad osiągnął udział w rynku na poziomie 93% - oznacza to, że tablet trafił w ręce 4,2 miliona osób.

Na zaproszeniu wysłanym przez Apple'a do uczestników prezentacji nowego iPada napisano:

Przyjdź i zobacz, co liczy się w 2011 roku.

Wygląda na to, że firma z Cupertnio nie przejmuje się konkurencją w postaci Motoroli Xoom, PlayBooka i nowej wersji Galaxy Taba. Jak myślicie - nowy sprzęt Apple'a powtórzy sukces pierwszego iPada?

Źródło: slashgear

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)