LG stawia na celebrytów

LG stawia na celebrytów

lg-logo1
lg-logo1
Karolina Adamus
26.10.2009 09:30, aktualizacja: 26.10.2009 10:30

Kryzys spowodował spadek sprzedaży wielu znanych firm. LG Electronics, jak przyznaje CMO firmy - Dermot J.M. Boden, zwiększył budżet w momencie, gdy inni go zmniejszali. W ten sposób firma zanotowała wzrost sprzedaży w każdym swoim dziale. Strategia LG ma się nie zmienić także i w następnym roku. Co więcej, LG planuje jeszcze większą promocję swojej firmy.

Promocja firmy LG ma być związana z włączeniem do kampanii znanych osobistości Hollywood. To właśnie celebryci mają zachęcić klientów w przyszłym roku do zakupu flagowych produktów LG.

Firma ponadto ma zamiar kontynuować promocję związaną z 5-letnim sponsoringiem Formuły 1 oraz ICC (International Cricket Council).

Źródło: Unwired View

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)