HTC rozpoczyna kampanię reklamową YOU

HTC rozpoczyna kampanię reklamową YOU

10-25-09htcyou
10-25-09htcyou
Karolina Adamus
26.10.2009 08:15, aktualizacja: 26.10.2009 09:15

HTC ogłosiło rozpoczęcie kampanii reklamowej, która obecna będzie w następnych tygodniach w 20 krajach na świecie. Kampania o nazwie YOU ma za zadanie przypomnieć użytkownikom telefonów komórkowych o tym, jakie znaczenie dla rynku komórkowego ma firma HTC.

HTC to pierwszy producent komórek, który wypuścił na rynek modele z platformą Android. Teraz do sprzedaży w sklepach szykuje się Motorola Dext, a na horyzoncie już ukazały się Acer Liquid, Dell Streak czy też stale zapowiadany model Asusa.

Każdy z tych producentów szykuje również swój własny, unikalny interfejs, aby przekonać do siebie użytkowników. Dlatego właśnie HTC uznało, że warto przypomnieć klientom o TouchFLO 3D.

Do sieci trafiły już dwie reklamy kampanii YOU. Głównym jej hasłem jest: "You don't need to get a phone. You need a phone that gets you", czyli zabawa słowna, której przesłanie oznacza: "Nie musisz rozumieć swojego telefonu. To twój telefon powinien rozumieć ciebie".

Źródło: i4u

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)