HTC ogłosiło rozpoczęcie kampanii reklamowej, która obecna będzie w następnych tygodniach w 20 krajach na świecie. Kampania o nazwie YOU ma za zadanie przypomnieć użytkownikom telefonów komórkowych o tym, jakie znaczenie dla rynku komórkowego ma firma HTC.
HTC to pierwszy producent komórek, który wypuścił na rynek modele z platformą Android. Teraz do sprzedaży w sklepach szykuje się Motorola Dext, a na horyzoncie już ukazały się Acer Liquid, Dell Streak czy też stale zapowiadany model Asusa.
Każdy z tych producentów szykuje również swój własny, unikalny interfejs, aby przekonać do siebie użytkowników. Dlatego właśnie HTC uznało, że warto przypomnieć klientom o TouchFLO 3D.
Do sieci trafiły już dwie reklamy kampanii YOU. Głównym jej hasłem jest: "You don't need to get a phone. You need a phone that gets you", czyli zabawa słowna, której przesłanie oznacza: "Nie musisz rozumieć swojego telefonu. To twój telefon powinien rozumieć ciebie".
Źródło: i4u