Masz problem z Play? Play4You służą pomocą!

Masz problem z Play? Play4You służą pomocą!

PlayLogo
PlayLogo
Katarzyna Pura
17.10.2009 16:00, aktualizacja: 17.10.2009 18:00

Kolejne innowacyjne pomysły realizuje Play wprowadzając do sieci - przede wszystkim na portale internetowe i fora - super moderatorów, których zadaniem będzie rozwiązywanie problemów klientów operatora. Na razie takich moderatorów jest dwóch, a są nimi pracownicy sieci Play.

Na blogu Rzecznika Play, Marcina Gruszki, możemy przeczytać: "Od kilku dni na głównych forach…… pozakładaliśmy profile Play4You1 i Play4You2. Pod tymi nickami będą pracować nasi najlepsi konsultanci po to aby aktywnie pomagać Klientom PLAY również w tej wirtualnej rzeczywistości. Celem/zadaniem PLAY4You nie będzie przekonywanie kogokolwiek czy FRESH jest czy nie jest najlepszą ofertą na rynku, to chyba oczywiste ;-) Celem tej akcji jest szybka i skuteczna pomoc."

"Będziemy przeglądając fora dyskusyjne poszukiwać osób, które potrzebują wsparcia/skutecznej pomocy. Zapodziało się zgłoszenie, nie działa pakiet, przedłuża się rozpatrywanie reklamacji, Gruszka Cię wkurzył (ok., tym ostatnim nie będziemy się zajmować!). Celowo piszę o tej akcji w tak otwarty sposób. Nie chcę aby ktokolwiek inny podszywał się pod nasze działanie. Pamiętajcie - tylko te dwa nicki - to ludzie z PLAY." - dodaje Gruszka.

Proces działania moderatorów będzie bardzo prosty. "Znajdujemy usera, który opisuje swój problem – prosimy go w jednym z kolejnych postów o kontakt. Czasem będziemy odpisywać od razu na forum, czasem bezpośrednio użytkownikowi."

Moderowane przez pracowników Play będą m.in. wymienione przez Rzecznika serwisy: telepolis.pl, Blogplay.eu. mojplay.pl, goldenline.pl, itd. Oczywiście należy pamiętać o tym, że moderatorzy nie będą pracować 24h/dobę.

Co sądzicie na temat wprowadzania takich innowacyjnych rozwiązań w życie? Moim zdaniem jest to bardzo ciekawa inicjatywa, godna naśladowania przez inne firmy.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)