Komórkowy konkurs Guinness’a

Komórkowy konkurs Guinness’a

guinness
guinness
Sabina
07.10.2009 15:00, aktualizacja: 07.10.2009 17:00

Z okazji obchodów 250-lecia istenienia na rynku Guinness’a, browar przygotował dla swoich konsumentów interesujący konkurs, z wykorzystaniem komórek. Otóż każdy kto w pubie zakupi pintę piwa, może ocenić za pomocą komórki jego jakość i dane przesłać organizatorowi. Guinness uważa, że mobilna forma konkursu jest idealna do tego, by zachęcić konsumentów do dzielenia się opiniami. W końcu delektując się piwem, możesz wysłać SMS’a gloryfikującego (bądź negatywnie oceniającego) smak pia, a jako że wymaga to jedynie zalogowania się przez komórkę na stronie – sprawa staje się banalna. Konsument, za to, że dokonał oceny, wygrać może wycieczkę do browarów Guinness’a w Dublinie. Niestety, konkurs dostępny jest tylko dla mieszkańców USA.

Z okazji obchodów 250-lecia istenienia na rynku Guinness’a, browar przygotował dla swoich konsumentów interesujący konkurs, z wykorzystaniem komórek. Otóż każdy kto w pubie zakupi pintę piwa, może ocenić za pomocą komórki jego jakość i dane przesłać organizatorowi. Guinness uważa, że mobilna forma konkursu jest idealna do tego, by zachęcić konsumentów do dzielenia się opiniami. W końcu delektując się piwem, możesz wysłać SMS’a gloryfikującego (bądź negatywnie oceniającego) smak pia, a jako że wymaga to jedynie zalogowania się przez komórkę na stronie – sprawa staje się banalna. Konsument, za to, że dokonał oceny, wygrać może wycieczkę do browarów Guinness’a w Dublinie. Niestety, konkurs dostępny jest tylko dla mieszkańców USA.

Ten, kto chciałby wygrać wycieczkę, ale nie wie gdzie może się Guinnessa napić, może wysłać SMS o treści CHEERS a dostanie natychmiast namiary na najbliższy pub, który oferuje to wyjątkowe piwo. Dodatkowo, w konkursie nagrodzone mają być też restauracje – te które zbiorą największą ilość głosów, będą mogły zorganizować na koszt browaru imprezkę.

Pomysł całkiem zacny prawda? Zdaje się, że miłośnicy Guinnessa są zarazem miłośnikami gadżetów. Szkoda, że żaden z naszych rodzimych producentów piwa nie wpadł na tak genialny pomysł jak opcja konkursu dla konsumentów z jednoczesnym sprawdzeniem w którym lokalu zamiast zakontraktowanego piwa podaje się trunki gorszej jakości.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)