Rysiek, Łinston i ich "podwójne SRU"

Rysiek, Łinston i ich "podwójne SRU"

nowa-heyah
nowa-heyah
Katarzyna Pura
26.09.2009 17:00, aktualizacja: 26.09.2009 19:00

Nowa kampania reklamowa mająca na celu spopularyzowanie oferty podwójnego doładowania w Heyah ruszyła na podbój świata. Wczoraj na YouTube swoją premierę miał kolejny spot reklamowy z kotem Ryśkiem i psem Łinstonem w rolach głównych. Na dniach reklama zatytułowana "Bonus Lesson" pojawi się na ekranach naszych telewizorów. Oczywiście najnowszy spot Heyah możecie zobaczyć w rozwinięciu wpisu.

Kot Rysiek i pies Łinston promują ofertę podwójnego doładowania, z której można skorzystać do 12. października bieżącego roku. Jak już wcześniej informowałam, aby otrzymać bonus należy doładować swoje konto kwotą minimum 20 zł, a następnie w ciągu pięciu dni kolejny raz je zasilić ponownie kwotą minimum 20 zł. Podwojona zostanie kwota drugiego doładowania.

Z promocji mogą skorzystać klienci Heyah oraz Heyah Mix. Podwojona kwota doładowania może zostać wykorzystana na wszystkie usługi dostępne w Heyah.

A oto obiecany spot:

Jednocześnie warto przypomnieć, że również do 12. października bieżącego roku klienci oferty Tak Tak, Tak Tak Fon, Era Fun oraz Era Fun Mega mogą wziąć udział w promocji potrójnego doładowania.

Źródło: Telix

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)