100.000 klientów Carrefour Mova

100.000 klientów Carrefour Mova

100.000 klientów Carrefour Mova
Kira Czarczyńska
25.09.2009 06:45, aktualizacja: 25.09.2009 08:45

Wirtualny operator komórkowy sieci hipermarketów Carrefour wystartował wiosną zeszłego roku. Szło mu przez długi czas kiepsko, i to kiepsko nawet jak na MVNO w Polsce - wirtualne sieci bowiem ogólnie nie cieszą się tu powodzeniem, w porównaniu do choćby Europy Zachodniej.

Tymczasem okazuje się, że Mova ma się całkiem nieźle jeśli o ilość klientów chodzi. Właśnie ogłoszono, że w sieci jest ponad 100.000 klientów. Co jednak ciekawe, Carrefour najwyraźniej nie chwalił się tym... od kilku tygodni!

Wirtualny operator komórkowy sieci hipermarketów Carrefour wystartował wiosną zeszłego roku. Szło mu przez długi czas kiepsko, i to kiepsko nawet jak na MVNO w Polsce - wirtualne sieci bowiem ogólnie nie cieszą się tu powodzeniem, w porównaniu do choćby Europy Zachodniej.

Tymczasem okazuje się, że Mova ma się całkiem nieźle jeśli o ilość klientów chodzi. Właśnie ogłoszono, że w sieci jest ponad 100.000 klientów. Co jednak ciekawe, Carrefour najwyraźniej nie chwalił się tym... od kilku tygodni!

W komunikacie przesłanym do Rzeczpospolitej CP Telecom stwierdza bardzo wyraźnie:

Wchodząc na polski rynek wirtualnej telefonii komórkowej, zapowiedzieliśmy zdobycie 100 tys. klientów w ciągu roku. Plan ten udało nam się zrealizować w czasie krótszym, niż się spodziewaliśmy.

Ponieważ zaś sieć Carrefour Mova rozpoczęła świadczenie usług w kwietniu ubiegłego roku, szybsza realizacja planu osiągnięcia 100.000 klientów musiała mieć miejsce wczesną wiosną 2009r.

Dlaczego operator postanowił się tym nie chwalić? Ciężko powiedzieć... Kiedy 100.000 klient zarejestrował się w Mobilking, nie tylko MVNO nie omieszkał podać tego do wyraźnej wiadomości, ale też zrobił z tej okazji sporą niespodziankę: ufundował wyjazd na mecz FC Barcelona – Atletico Madrid dla stutysięcznego klienta i jego kumpla.

Być może kluczem do niechętnego chwalenia się jest też po części brak udzielania jasnej odpowiedzi, w jaki sposób klientów liczono - czy jest to 100.000 aktywnych kart SIM, czy klientów regularnie doładowujących konta? Zdaniem Rzeczpospolitej chodzi o to drugie, nie ma jednak jasnego wyjaśnienia od sieci Carrefour Mova.

Źródło: Rzeczpospolita

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)