Nokia ratuje Ovi Store?

Nokia ratuje Ovi Store?

daily
daily
Paweł Żmuda
16.09.2009 11:10, aktualizacja: 16.09.2009 13:10

Pewien czas temu, na łamach Komórkomanii opisywałem problemy Nokii z platformą Ovi Store, która wcale nie przynosi kolosalnych zysków. Wszystko wskazuje na to, że fiński koncern chce poprawić notowania swojego sklepu. Nokia uruchamia właśnie serwis MyDailyApp.com, którego zadaniem będzie chyba ratowanie pozycji Ovi Store w oczach użytkowników.

Pewien czas temu, na łamach Komórkomanii opisywałem problemy Nokii z platformą Ovi Store, która wcale nie przynosi kolosalnych zysków. Wszystko wskazuje na to, że fiński koncern chce poprawić notowania swojego sklepu. Nokia uruchamia właśnie serwis MyDailyApp.com, którego zadaniem będzie chyba ratowanie pozycji Ovi Store w oczach użytkowników.

Na łamach serwisu pracownicy koncernu opisywać będą aplikacje dostępne w Ovi. Nokia uruchomiła także bloga w serwisie Twitter, który dostępny jest pod tym adresem. Ilustrowane filmikami i screenami wiadomości będą ukazywać się we wszystkie dni pracujące - od poniedziałku do piątku. Ciekawe czy zdecydowanie nieobiektywny serwis korporacyjny znajdzie uznanie wśród fanów telefonów Nokii. To nie jest tak, że tonący brzytwy się chwyta?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)