Gwiazdy chodzą po wodzie przez komórkę - MoPa-TV

Gwiazdy chodzą po wodzie przez komórkę - MoPa-TV

facerendering01
facerendering01
Sabina
14.09.2009 15:00, aktualizacja: 14.09.2009 17:00

MoPa-TV, czyli Mobile Participation Television – nowa forma interaktywnej rozrywki telewizyjnej. Dzięki nowym możliwościom, każdy kto ma parcie na szkło, będzie mógł uczestniczyć w nowoczesnych programach telewizyjnych z udziałem swoim i swoich ziomów z osiedla – co najlepsze, bez ruszania się sprzed telewizora. Teraz, potrzebna nam już jedynie montowana seryjnie sonda dożołądkowa i cewnik – nie musielibyśmy sprzed telewizora się ruszać.

Osobiście jestem przeciwnikiem telewizji. Pudła nie posiadam, abonamentu nie płacę, a godzina reklama raz na kilka tygodni zaobserwowana przypadkiem u znajomych wystarczająco mnie odmóżdża. Choć nie przeczę, bywają ciekawe i wartościowe programy, nawet w polskiej TV. Największą popularnością telewidzów cieszą się jednak nie tyle programy wartościowe co rozrywkowe- typu „Gwiazdy chodzą po wodzie”. Pomyślcie, jaki będzie szał, jak zamiast mniej lub bardziej znanych gwiazd, na ekranie będzie można oglądać siebie.

Osobiście jestem przeciwnikiem telewizji. Pudła nie posiadam, abonamentu nie płacę, a godzina reklama raz na kilka tygodni zaobserwowana przypadkiem u znajomych wystarczająco mnie odmóżdża. Choć nie przeczę, bywają ciekawe i wartościowe programy, nawet w polskiej TV. Największą popularnością telewidzów cieszą się jednak nie tyle programy wartościowe co rozrywkowe- typu „Gwiazdy chodzą po wodzie”. Pomyślcie, jaki będzie szał, jak zamiast mniej lub bardziej znanych gwiazd, na ekranie będzie można oglądać siebie.

Mobile Participation Television to technologia, która umożliwia wysłanie swojego avatara na ekran – w tym również zdjęcia. Poza avatarem, można wysyłać na ekran komunikaty – będzie to działać prawdopodobnie podobnie jak w przypadku kinowej wersji interaktywnej rozrywki – MuvChat - o której pisałam jakiś czas temu, tyle że to co powiesz pojawi się wraz z Twoim zdjęciem i obiegnie cały świat. Technologia ma umożliwiać pełniejsze uczestnictwo w tym, co dzieje się na ekranie. Marketerzy już zacierają ręce, bowiem na product placemanet i nowe formy reklamy towarów i usług miejsce będzie niebywałe.

Jak na razie, Mobile Participation Television testowane jest Niemczech, Finlandii, Japonii i USA

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)