Uchwyt na kawę szczytem innowacji - nowa reklama Apple

Uchwyt na kawę szczytem innowacji - nowa reklama Apple

Uchwyt na kawę szczytem innowacji - nowa reklama Apple
Krzysztof Basel
14.09.2009 10:00, aktualizacja: 14.09.2009 12:00

Apple po raz kolejny szydzi z komputerów PC. Tematem najnowszej reklamy jest innowacyjność, a raczej jej brak u konkurentów. Czy słusznie?

Najnowsza reklama z serii 'Get a Mac' - 'PC Innovation Lab':

PC Innovation Lab HD (Mac Vs PC) Commercial

Co chwilę słyszymy o niesamowicie rozbudowanych telefonach w milionem funkcji, komputerach z raczej mało użytecznymi dotykowymi ekranami, wielkich i ciężkich laptopach wyposażonych we wszystkie dostępne na rynku gadżety czy dodatkowy mały monitor. Czy taki rozwój można nazwać prawdziwą innowacyjnością?

Wyjątkowo zgadzam się tutaj z Bartekiem Skowronkiem, autorem bloga fotogenia, który dosyć sensownie rozwinął temat innowacyjności współczesnych komputerów i urządzeń elektronicznych. Z kolei na Appleblogu postawiono pytanie – czy seria 'Get A Mac' nie pobiła światowego rekordu długości serii reklamowej? Słuszne pytanie, z którym wiąże się kolejne, związane z tematem – kiedy Apple w innowacyjny sposób zaprezentuje nową koncepcję swoich reklam?

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)