Play zachęca także pre-paidowców

Play zachęca także pre‑paidowców

przejdz do fresh
przejdz do fresh
Kira Czarczyńska
14.09.2009 06:30, aktualizacja: 14.09.2009 08:30

Zazwyczaj operatorzy "podbierając" sobie klientów, walczą o tych abonamentowych. Z nich jest w końcu najpewniejszy, trwały zysk, co miesiąc.

Play podszedł do sprawy bardziej kompleksowo - ruszył z reklamami promującymi przenoszenie numerów pre-paid.

Play podszedł do sprawy bardziej kompleksowo - ruszył z reklamami promującymi przenoszenie numerów pre-paid.

W reklamie przenoszenia numerów pre-paid do oferty Fresh wystąpił Pinokio. Jak stwierdzono niemal identycznie w blogach BlogPlay.eu i Tako rzecze... rzecznik - tym razem nie ma kuli... tak dla odmiany.

Jest za to interesująca informacja: przenosząc swój numer pre-paid do Play Fresh, także otrzymamy te słynne 60 zł za przeniesienie. Jak wszyscy to wszyscy...

Oferta Play Fresh uważana jest obecnie za najbardziej atrakcyjną na rynku, nawet mimo tego, że zmniejszono ostatnio ilość SMS-ów w promocyjnych doładowaniach. Pewnie więc także ta propozycja P4 znajdzie swoich odbiorców, choć nie sądzę, żeby powtórzył się sukces promocji przenoszenia numerów abonamentowych.

Gdyby wystartowano z tą reklamą w momencie, kiedy użytkownicy ofert pre-paid Polkomtela nie mieli jak doładować swoich kont - chętnych mogłoby być całkiem sporo... Czy teraz też będzie? Zobaczymy… W końcu Play na pewno nie omieszka się pochwalić efektami.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)