N900 marketingowym niewypałem?

N900 marketingowym niewypałem?

N900 marketingowym niewypałem?
Paweł Żmuda
07.09.2009 14:00, aktualizacja: 07.09.2009 16:00

Nokia twierdzi, że sprzedaż nowego tabletu N900 może być dużo słabsza, niż innych modeli. Powodem tego nie jest słaba specyfikacja, ale niechęć operatorów, spowodowana tym, że urządzenie nie będzie mogło być brandowane przez sieci komórkowe.

"Zdajemy sobie sprawę z tego, że operatorzy z którymi współpracujemy nie będą zadowoleni z tego, że nie mogą modyfikować interfejsu telefonu", powiedział przedstawiciel fińskiej Nokii - Kari Tuutti. Koncern obawia się, że operatorzy nie będą chcieli sprzedawać telefonów wyposażonych w system Maemo 5. Wszystko wskazuje na to, że kolejne urządzenia, w których zainstalowana zostanie następna wersja system - Maemo 6, będą już w pełni przyjazne dla operatorów.

Nokia ogłosiła już przedsprzedaż modelu N900. Tablet dostępny będzie w Polsce za 2499 złotych. Nie wiadomo jednak, która z naszych rodzimych sieci komórkowych wprowadzi go do swojej oferty. Oficjalna rynkowa premiera N900 będzie miała miejsce w październiku. Pozostaje więc tylko poczekać...

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)