Odświeżony Sony Ericsson?

Odświeżony Sony Ericsson?

sony
sony
Paweł Żmuda
04.09.2009 12:00, aktualizacja: 04.09.2009 14:00

Firma Sony Ericsson ostro bierze się do roboty. Jakiś czas temu ogłoszono zmianę na stanowisku szefa spółki joint venture, wczoraj zaprezentowano nowe telefony, teraz nadszedł więc czas na zmianę identyfikacji wizualnej. Czy tak będzie wyglądać nowe logo Sony Ericsson?

Już wkrótce ruszy warta 8 milionów funtów kampania reklamowa firmy. Sony Ericsson pragnie pokazać się z nowej strony, stąd rozszerzenie współpracy z Sony Group, której efektem jest pracujący z konsolą PlayStation 3 telefon Aino. Sony Ericsson chce teraz łączyć komunikację z rozrywką. Hasłem reklamowym, które przyświecać będzie nowej kampanii będzie "Make belive". Jednym z jej elementów ma być także sponsoring FIFA World Cup 2010. Faktycznie, stawiają na rozrywkę.

Niestety, muszę zmartwić wszystkich tych, którym nie podoba się obecne logo SE. Tradycyjny, zielony logotyp nie zniknie z rynku, a jedynie zostanie uzupełniony przez siedem nowych kolorów. Nowe logo jest według firmy bardziej radosne i atrakcyjne wizualnie. Firma poinformowała również, że chce zachęcić użytkowników do aktywnego udziału w rozwoju marki. Możliwe, że czeka nas więc jakaś kampania wirusowa w mediach społecznościowych.

Na efekty zmian w Sony Ericsson nie będziemy pewnie długo czekać. Będę przyglądał się nowej strategii Sony Ericsson, ponieważ zawsze traktowałem SE jako firmę bez wyrazu i własnej tożsamości.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)