Piątkowy przegląd branżowy

Piątkowy przegląd branżowy

piątkowy przegląd rynku
piątkowy przegląd rynku
Kira Czarczyńska
31.07.2009 22:06, aktualizacja: 01.08.2009 00:06

"Przegląd tygodnia" zaczniemy rzecz jasna od dzisiejszego wydarzenia, na które fani Apple czekali już od dłuższego czasu. Do ofert sieci Era oraz Orange wszedł właśnie iPhone 3GS.

Może i ceny nie zachwycają, kolejek i wielkiego show nie było, ale i tak pewne jest, że sprzedawać się będzie świetnie. Jak poprzednicy...

Ale to oczywiście nie jedyne godne uwagi wydarzenie.

"Przegląd tygodnia" zaczniemy rzecz jasna od dzisiejszego wydarzenia, na które fani Apple czekali już od dłuższego czasu. Do ofert sieci Era oraz Orange wszedł właśnie iPhone 3GS.

Może i ceny nie zachwycają, kolejek i wielkiego show nie było, ale i tak pewne jest, że sprzedawać się będzie świetnie. Jak poprzednicy...

Ale to oczywiście nie jedyne godne uwagi wydarzenie.

Czas na wiadomość, która najszybciej (bo w sumie już od dzisiaj) może się przydać: z Przystanku Woodstock można dzwonić za darmo za pośrednictwem operatora GaduAIR. Trzeba jednak mieć przy sobie telefon bez simlocka i zakupić jeden z limitowanej serii starterów w kafejce internetowej Gadu-Gadu. Pozwoli to na otrzymywanie codziennie bezpłatnych doładowań konta w telefonie przez cały czas trwania Przystanku Woodstock.

Przenoszenie numerów i związana z tym niemożność szybkiego stwierdzenia, do jakiej w zasadzie sieci właśnie dzwonimy, stały się znacznie mniej dokuczliwymi problemami. W Sieci pojawił się serwis ujawniający faktycznego operatora na podstawie podanego numeru telefonu. wJakiejSieci.pl przetestowałam parę razy, podał prawidłowo także numery przeniesione.

Sieć komórkowa Era należąca do Polskiej Telefonii Cyfrowej została doceniona przez swoich klientów. Otrzymała właśnie Złoty Laur Klienta. Co prawda nie tyle za dzwonienie czy SMS-y, co za mobilny dostęp do internetu - ale wyróżnienie świadczy o powszechnej świadomości i rozpoznawalności nie tylko tej usługi, ale całej marki Era na polskim rynku.

CenterNet i Ad.Net prowadzą właśnie specjalną kampanię reklamowo-uświadamiającą dla dzieciaków. A w zasadzie to dla ich rodziców, którym akcja do 15 sierpnia przypominać będzie ciągle o potencjalnych zagrożeniach dla dzieci, związanych z korzystaniem z telefonu komórkowego.

HotSpoty Orange teraz za friko - i to dla wszystkich. Trzeba tylko zdobyć kod uprawniający do 24-godzinnego, bezpłatnego dostępu - w wyjątkowo banalny sposób, po za pomocą wysłania wiadomości SMS.

Nowości na rynku:

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)