CenterNet i Ad.Net dla dzieciaków - od dzisiaj

CenterNet i Ad.Net dla dzieciaków - od dzisiaj

lato-komorka
lato-komorka
Kira Czarczyńska
28.07.2009 13:00, aktualizacja: 28.07.2009 15:00

Już od dzisiaj rodzice dzieci w wieku lat 8-10 mogą spotkać się ze specjalnie do nich kierowanymi graficznymi reklamami.

Tym razem jednak nie będą ich one przekonywać o konieczności zakupu 163 lalki czy 203 samochodziku - spełnią, dla odmiany, dość pożyteczną rolę.

Przypomną mianowicie o zasadach bezpiecznego dla dzieci korzystania z komórek podczas wakacji.

Tym razem jednak nie będą ich one przekonywać o konieczności zakupu 163 lalki czy 203 samochodziku - spełnią, dla odmiany, dość pożyteczną rolę.

Przypomną mianowicie o zasadach bezpiecznego dla dzieci korzystania z komórek podczas wakacji.

Kampania trwać będzie od 28 lipca do 15 sierpnia, a swoistą innowacją ma w niej być próba dotarcia zarówno do tych z rodziców, którzy reagują emocjonalnie, jak i do takich, dla których najważniejsze są racjonalne argumenty. W tym celu sieć Ad.Net wykorzysta dwie linie przekazu:

  • Pierwsza z nich będzie wykorzystywać pozytywny przekaz emocjonalny: wakacje są czasem odpoczynku, a telefon komórkowy może dać nam dodatkowe poczucie spokoju i bezpieczeństwa.
  • Druga linia przypomina o możliwych zagrożeniach, jakie spotkać może nasze dziecko na wakacjach - i wskazuje, że komórka może pomóc tych niebezpieczeństw uniknąć.

Ad.Net zdecydował się współpracować z CenterNetem nie tylko ze względów czysto społecznych:

Zdecydowaliśmy się na wsparcie akcji gdyż jest to ciekawa inicjatywa. Przy okazji kampanii badamy skuteczność targetowania behawioralnego, które budzi coraz większe zainteresowanie reklamodawców. Emisja do wybranych profili odbiorów faktycznie pozwala uniknąć poważnych strat mediowych. - tłumaczy dyrektor Zarządzający Ad.Net.

Przyjemne z pożytecznym - czyli to, co w praktyce okazuje się zwykle najskuteczniejsze.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)