Plus.pl - naliczyło opłatę? Złóż reklamację

Plus.pl - naliczyło opłatę? Złóż reklamację

plus - zmiany regulaminu
plus - zmiany regulaminu
Kira Czarczyńska
24.07.2009 06:00, aktualizacja: 24.07.2009 08:00

Serwis Plus.pl dostępny przez przeglądarkę internetową, dla klientów sieci Plus jest bezpłatny. Można więc dowolnie długo z niego korzystać i nie martwić się o stan konta - opłaty za transmisję danych nie są dopisywane do konta użytkownika.

W tym miesiącu jednak wielu abonentów tego operatora mocno się zdziwiło: za przeglądanie wap.plus.pl zaczęła być pobierana jest normalna opłata tak, jakby ta strona nie była już darmowa.

Warto więc przeanalizować fakturę za okres rozliczeniowy, który obejmował 9-11 lipca 2009r.

Serwis Plus.pl dostępny przez przeglądarkę internetową, dla klientów sieci Plus jest bezpłatny. Można więc dowolnie długo z niego korzystać i nie martwić się o stan konta - opłaty za transmisję danych nie są dopisywane do konta użytkownika.

W tym miesiącu jednak wielu abonentów tego operatora mocno się zdziwiło: za przeglądanie wap.plus.pl zaczęła być pobierana jest normalna opłata tak, jakby ta strona nie była już darmowa.

Warto więc przeanalizować fakturę za okres rozliczeniowy, który obejmował 9-11 lipca 2009r.

Korzystanie ze stron Plus.pl jest na mocy przedłużonej w styczniu tego roku promocji, darmowe dla wszystkich klientów sieci komórkowej należącej do Polkomtela. Już w grudniu 2008 operator ogłosił, że jego klienci aż do odwołania nie będą ponosili kosztów transmisji danych podczas przeglądania w telefonach mobilnego serwisu wap.plus.pl.

W okolicach 10 lipca jednak użytkownicy sieci zaczęli informować na forach dyskusyjnych, że bez żadnego ostrzeżenia opłaty zaczęły być jednak pobierane. Wertowano regulamin i stronę sieci Plus, nie znaleziono jednak niczego, co mogłoby być tym "odwołaniem" promocji.

Oczywiście teraz wiadomo już, że naliczanie opłat za transmisję danych podczas korzystania z Plus.pl było spowodowane przejściowymi problemami technicznymi operatora i problem usunięto 11 lipca.

Klienci Plusa, którzy w feralnym terminie korzystali z serwisu, mogą teraz składać reklamacje dotyczące nienależnego naliczenia im za to opłat. Warto sprawdzić dokładniej fakturę za usługi telekomunikacyjne - i w razie zauważenia tej opłaty, jak najszybciej złożyć reklamację u swojego operatora.

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)