Zapewne część z Was dokonała już upgrade’u oprogramowania iPhone’ów i iPodów touch do najnowszej wersji oprogramowania. Niestety, bywa i tak, że pomimo dość długich testów oprogramowania niektóre błędy pozostają. Część użytkowników iPhone’ów 3G i 3G S zauważyła problemy z połączeniem WiFi.
Po aktualizacji, niektóre osoby zauważyły, że iPhone ma problemy z automatycznym połączeniem się z siecią bezprzewodową po „wybudzeniu” go. Sytuacja ta może być szczególnie irytująca dla osób, które nie mają w zwyczaju wyłączania WiFi, bo często korzystają z Safari, lub Maila.
Najskuteczniejszym rozwiązaniem problemu w sytuacji gdy zauważymy, że nasz telefon nie chce się ponownie połączyć z siecią jest zrestartowanie ustawień sieci. Wchodzimy więc w Ustawienia -> Ogólne -> Wyzeruj -> Wyzeruj ustawienia sieciowe. W większości wypadków to wystarcza. Ciekawe, jak dużo czasu minie, aż Apple zdecyduje się na wydanie OS 3.0.1...
Źródło: RoughlyDrafted