Nie no, nadal nie namawiamy - tylko mówimy JAK

Nie no, nadal nie namawiamy - tylko mówimy JAK

zmiana regulaminu - kampania play
zmiana regulaminu - kampania play
Kira Czarczyńska
19.05.2009 13:35, aktualizacja: 19.05.2009 15:35

Tak, wszyscy już wiecie: Plus zmienia od 1 lipca regulamin, można zrywać z nim umowy jak się chce bez żadnych konsekwencji. Oczywistym jest, że skorzystają na tym inni operatorzy.

Pamiętacie jeszcze ten tekst Marcina Gruszki, rzecznika Play?

Absolutnie nie namawiamy klientów do zrywania umów z Plusem!!! To sprawa między klientem a operatorem i nie zamierzamy w żaden sposob ingerować w tę relację. To decyzja, wybór i kalkulacja klienta.

No to już możecie zapomnieć. Nieaktualne to jest.

Pamiętacie jeszcze ten tekst Marcina Gruszki, rzecznika Play?

Absolutnie nie namawiamy klientów do zrywania umów z Plusem!!! To sprawa między klientem a operatorem i nie zamierzamy w żaden sposob ingerować w tę relację. To decyzja, wybór i kalkulacja klienta.

No to już możecie zapomnieć. Nieaktualne to jest.

Tak, wiem - nadal możemy przeczytać na Tako rzecze... rzecznik zapewnienia w rodzaju:

Kochani, powtarzam to co napisałem już wcześniej. Nie namawiamy i nie będziemy nikogo namawiać do zrywania umów z tym czy innym operatorem.

I tyle teorii. W praktyce bowiem ruszyła właśnie Play'owa kampania informacyjna. Oczywiście informuje ona o tym, że przy zmianie regulaminu można bez konsekwencji rozwiązać umowę terminową z operatorem. Nie, nie zawiera informacji Plus zmienia regulamin! - jak marketingowcy świetnie wiedzą, nie musi: ten komunikat przekazują już wszystkie media, a abonenci i tak dostaną informację na piśmie.

Kampania wygląda aktualnie tak:

Jak zapewnia Play, kampania jest li tylko prostym wyjściem na przeciw potrzebom odbiorcy. Podobno pracownicy P4 dostają tyle zapytań o dokładny sposób zerwania umów przy zmianie regulaminu, że trzeba zorganizować ogólnopolską akcję informacyjną!

...Ktoś w to wierzy? Ręka do góry?

Źródło: BlogPlay.eu

Źródło artykułu:WP Komórkomania
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)